کد خبر : 1508365 | 09 اسفند 1396 ساعت 21:49 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس؛ اولین فینالیست کوپا ایتالیا

یوونتوس موفق شد با برتری 0-1 برابر آتالانتا راهی فینال کوپا ایتالیا شود.

یوونتوس؛ اولین فینالیست کوپا ایتالیا

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری که بازی رفت را نیز با همین نتیجه پیروز شدند، با برتری در خانه راهی فینال شدند تا در انتظار برنده میلان و لاتزیو باشند اولین فرصت در دقیقه 12 برای گومز ایحاد شد اما ضربه او توسط بوفون مهار شد. در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت نبودند.

 

1286676

 

در دقیقه 34 مانزوکیج بهترین بخت را برای زدن گل اول داشت اما در موقعیت تک به تک برابر بریشا ناکام ماند تا نیمه اول کم  افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز اتفاق خاصی رخ نداد اما به یکباره جریان بازی هیجان انگیز شد. در دقیقه 61 گومز تقریبا از اواسط زمین یووه با دروازه یووه  تک به تک شد و می توانست روی خروج اشتباه بوفون دروازه را باز کند اما ضربه چیپ او به دیرک برخورد کرد.

 

1286678

 

لحظاتی بعد باز هم گومز با یک ضربه دیدنی دروازه یوونتوس را تهدید کرد که شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 70 این یوونتوس بود که بهترین بخت را برای زدن گل برتری داشت اما شوت دیدنی کاستا به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

نهایتا در دقیقه 73 یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که پیانیچ موفق شد آن را تبدیل به گل کند. در ادامه علیرغم تلاش آتالانتا، گلی از خط دروازه ها عبور نکرد تا یوونتوس با برتری 0-1 راهی فینال شود.

دیدگاه‌ها