کد خبر : 1508401 | 10 اسفند 1396 ساعت 09:32 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

دو تیم آرسنال و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار دو تیم در ابتدای هفته در فینال جام اتحادیه، حالا آنها دومین دیدار خود را در فاصله چند روز در لیگ برتر برگزار خواهند کرد. آرسنال که میزبان این دیدار است، تا به اینجا 45 امتیاز کسب کرده و در رده ششم جدول قرار گرفته است و 27 امتیاز با تیم صدرنشین یعنی سیتی اختلاف دارد و قرار گرفتنش در بین چهار تیم نیز هدف بسیار دشواری برای ادامه فصلشان خواهد بود. توپ‌چی ها در 6 بازی اخیرشان، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده و روند خوبی را طی نکرده اند. از همین رو، تقابل با سیتی که چند روز پیش موفق شد آنها را 3-0 شکست دهد، می‌تواند از دشوارترین دیدارها برای یاران ونگر باشد.

 

 

1286180

 

 

 

 

در آن سو منچسترسیتی با 72 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و روزهای بسیار خوبی را تجربه می‌کند. آنها که ابتدای هفته قهرمان جام اتحادیه شدند، به دنبال ادامه روند خوب خود در لیگ برتر هستند و باید دید برای این بازی چه برنامه ای دارند. سیتیزن‌ها در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده و در فرم خوبی قرار دارند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای سیتی، 1 تساوی و 2 پیروزی برای آرسنال به دست آمده است. کازورلا، لاکازت و مونرئال به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند و در آن سو، بنجامین مندی، فرناندینیو و استرلینگ حضور نخواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1286716

دیدگاه‌ها