کد خبر : 1508813 | 11 اسفند 1396 ساعت 16:23 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

150 روز طلایی برای مرد آلمانی؛

۱۰ مهر تا ۱۰ اسفند؛ شفر چگونه محبوب شد؟

سرمربی استقلال حالا چهره ای دوست داشتنی برای آبی پوشان است.

۱۰ مهر تا ۱۰ اسفند؛ شفر چگونه محبوب شد؟

به گزارش "ورزش سه"، استقلال 10 اسفند ماه تیمی نا آماده را در اختیار سرمربی قرار داد که بسیاری از پیشکسوتان با او اختلاف نظر داشتند و عقیده داشتند که نباید از او استفاده کرد. سن و سال، ملیت و سبک فوتبالی از جمله مواردی بود که هواداران استقلال را وادار کرد تا با گارد منفی برابر شفر ایستادگی کنند؛ اما در نهایت 10 مهر ماه قرارداد امضا شد.


شفر هفته به هفته با استقلال پیشرفت کرد و حالا چهره ای محبوب در میان هواداران است. استقلال او به فینال جام حذفی رسید و در لیگ برتر از رتبه شانزدهم به میانه های جدول رسید؛ اما همچنان بسیاری نسبت به توانایی های او تردید داشتند. اتهام بزرگ در آخرین روزهای بهمان ماه به شفر عدم نتیجه گیری در بازی های بزرگ بود که بعد از شکست از ذوب آهن به اوج خود رسید؛ اما با آغاز لیگ قهرمانان آسیا، نظرات درباره شفر تغییر کرد تا اندک منتقدان او دیگر بهانه ای برای انتقاد از شفر نداشته باشند.


استقلال برابر الریان جسور و شجاع بازی کرد و توانست یک امتیاز کسب کند و سپس الهلال را شکست داد تا هواداران به شفر ایمانی مضاعف پیدا کنند. استقلال فولاد رده دومی را با 4 گل شکست داد و با بهترین فرم به دربی رسید تا با شکست پرسپولیس، شفر چهره ای فوق العاده محبوب برای هواداران شود.


شفر در 150 روز، از حداقل محبوبیت به حداکثر محبوبیت دست پیدا کرد و البته به خوبی نشان داد که بلد است چگونه قلب هواداران استقلال را تسخیر کند.

دیدگاه‌ها