کد خبر : 1508823 | 11 اسفند 1396 ساعت 17:07 | 162.1K بازدید | 0 دیدگاه

باقری: العین با همه تیم ها برای ما فرق دارد

حرف های جذاب ستاره غیر منتظره دربی!

ستاره استقلال در دربی 86 می گوید این تیم با برنامه ریزی کادرفنی در نیمه دوم عقب بازی کرد، ولی می گوید بازی در تسلط این تیم بود.

حرف های جذاب ستاره غیر منتظره دربی!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری در بازی روز گذشته استقلال یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و در شرایطی که استقلال در 45 دقیقه دوم دفاع کرد، این تیم تقریبا در تمام نبردهای زمینی و هوایی برنده شد و شب فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. درخشش باقری در دربی 86 بهانه ای برای گفت و گوی خبرنگار ورزش سه با او شد که در ادامه آن را می خوانید:

 

زمانی که منصوریان سرمربی استقلال بود، خیلی ها می گفتند فرشید آن بازیکنی که انتظارش را داشتند نبوده است؟

من نیم فصل اول گذشته شرایط خوبی در استقلال نداشتم، چون بحث هایی در مورد قراردادم مطرح شده بود؛ اما از نیم فصل دوم شرایطم بهتر شد. الان شرایط تیم خیلی بهتر شده است و من هم مثل همه بازیکنان بهتر شده ام و بهتر بازی می کنم.

 


دیروز تو به همراه وریا غفوری ستاره استقلال بودی، هیچ وقت فکر می کردی در این بازی مهم چنین درخششی داشته باشی؟

به نظرم بازی قبلی ستاره خاصی نداشت و تیم استقلال یک ستاره واقعی بود. دیروز کل تیم خوب بازی کردند و خوبی استقلال این است که در استقلال هیچ وقت بازیکن خاصی مهم نیست و کل تیم خوب بازی می کنند و همه در غالب سیستم تیمی قرار می گیریم.


قبل از دربی خیلی ها به خاطر شرایط جدول شانس پرسپولیس را بیشتر می دانستند. چطور شد که استقلال اینقدر مسلط و خوب بازی کرد؟

اتفاقا من با نظر شما موافق نیستم، چون قبل از دربی همه می گفتند که شانس استقلال بیشتر است. ما در طول بازی هم نمایش بهتری داشتم و خدا را شکر توانستیم برنده دربی بشویم.

 


به نظرت چرا استقلال در نیمه دوم عقب کشید و دفاع کرد؟

نیمه اول بهتر بازی کردیم، گل زدیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم؛ اما در نیمه دوم با برنامه عقب کشیدیم. اینطور نبود ما مجبور شویم عقب بکشیم و فکر می کنم حتی زمانی هم که عقب بودیم بازی کاملا تحت کنترل ما بود.

 

 


برد در دربی باعث می شود که مغرور شوید و  در بازی با العین نتوانید درخشش لازم را داشته باشید؟

برای من چیزی تمام نشده است و من با تمام وجود تلاش می کنم تا پایان فصل بهترین نمایش را داشته باشم. بازی با العین هم شرایطش با دربی کاملا فرق دارد. بحث العین با تمام تیم ها فرق دارد، چون ما با تمام وجود وارد زمین می شویم تا شکست فصل گذشته را جبران کنیم. نباید احساسی کار کنیم و باید تلاش کنیم با حوصله شکست فصل قبل را جبران کنیم. خوش شانس هستیم که در کمتر از یک سال این فرصت را داریم دوباره روبروی العین قرار بگیریم و بتوانیم جبران کنیم. هیچ  اتفاقی باعث نمی شود جلوی العین حتی یک قدم عقب برویم. برد پرسپولیس و هرچه بوده تمام شده است و از امروز فقط به العین فکر می کنیم.

 


با توجه به بازی های فشرده ای که تا حالا برگزار کرده اید، برای بازی با العین خسته نیستید؟

مطمئن باشید اگر هر روز هم بازی کرده باشیم، برابر العین می رویم برای یک جنگ 90 دقیقه ای و هرچه که داریم، می گذاریم.

 


سوال آخر، فکر می کنی استقلال فصل دیگر می تواند قهرمان لیگ شود؟

مطمئن باشید اگر فصل بعد این کادر کنار هم باشند و بازیکنان حفظ شوند، استقلال حرف های زیادی در ایران و آسیا خواهد داشت.

دیدگاه‌ها