کد خبر : 1508855 | 11 اسفند 1396 ساعت 18:52 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

آفسایدی که جادوگر را در کورس عقب انداخت

گل مردود لحظات پایانی تیم سپیدرود به پدیده حواشی زیادی را در این دیدار به راه انداخت.

آفسایدی که جادوگر را در کورس عقب انداخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپیدرود رشت و پدیده مشهد امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار کردند. بازی دو تیمی که 23 امتیازی بودند و خطر سقوط را حس می کردند، در پایان با برتری یک گله شاگردان رضا مهاجری خاتمه یافت و آنها توانستند کمی خود را از منطقه سقوط جدا کنند.

 

در این بازی دو صحنه بسیار مهم رخ داد. یکی گلزنی معین عباسیان برای پدیده بود که کمتر از یک دقیقه پس از ورود به زمین اتفاق افتاد و یک شروع فوق العاده برای وینگر مشهدی ها به حساب می آمد و دیگری گلی بود که در واپسین لحظات بازی بازیکنان سپیدرود وارد دروازه پدیده مشهد کردند. توحید غلامی در وقت های تلف شده بازی یک پاس عمقی از هم تیمی های خود دریافت کرد و توپ را تبدیل به گل کرد اما رضا مهدوی با بالا بردن دست خود به نشانه آفساید، این گل را مردود اعلام کرد و باعث شد نتیجه بازی یک بر صفر باقی بماند. این تصمیم داور اعتراض بازیکنان و کادر فنی سپیدرود را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند گل سالمی به ثمر رسانده اند که حکم کسب امتیاز در این بازی حساس را برایشان داشت.

 

با وجود اینکه دوربین مستقر در خط آفساید وجود نداشته، اما از مشاهده دوباره صحنه مذکور، اینطور به نظر می رسد که گل غلامی برای سپیدرودی ها درست بوده و احتمالا تصمیم اشتباهی از سوی داور و کمکش در آن لحظه گرفته شده است.

دیدگاه‌ها