کد خبر : 1508978 | 12 اسفند 1396 ساعت 11:13 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاکا و داستان جالب انتقالش به رئال مادرید

کاکا، هافبک سابق رئال مادرید، توضیحات جالبی در مورد پیوستنش به جمع سپیدپوشان و جدایی از میلان داد.

کاکا و داستان جالب انتقالش به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کاکا در سال 2009 از میلان جدا شد و با رقم 65 میلیون یورو که در آن سال از گرانقیمت ترین بازیکنان به حساب می‌آمد، به جمع سپیدپوشان پیوست. این انتقال، از نگاه کاکا انتقال پیچیده ای بود و حالا او پس از 9 سال در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد.

 

او گفت:" میلان در آن دوره هیچکس را به فروش نمی‌رساند. آنها فقط در صورتی که در مقابل رسانه ها درخواست جدایی می‌کردید شما را می‌فروختند و اولین بار در انتقال شوچنکو این موضوع رخ داد. برای من خیلی سخت بود. برای اولین بار، میلان درهایش برای فروش بازیکن را باز کرد، در ژانویه 2009 پیشنهاد منچسترسیتی ارائه شد. میلان درهایش برای فروش را باز کرد ولی من تصمیم گرفتم که بمانم.

 

1287258

 

 

 

ولی وقتی شرایط فروش بازیکنان فراهم شد، من گفتم که فقط برای بازی در رئال حاضر به جدایی هستم. تنها باشگاهی که حاضر بودم به خاطرش میلان را ترک کنم، رئال بود. در پایان فصل، پرز با گالیانی تماس گرفت و از او خواست که کاکا را بفروشد. سپس آنها با پدر من تماس گرفتند و او هم پاسخ مثبت داد زیرا بازی کردن برای مادرید رویای من است. در پایان رویای من این بود که در مادرید حضور بیابم و برایم این موضوع خیلی بزرگ بود و همچنین حقوق بالاتری نیز دریافت می‌کردم. با این حال، حقوقی که می‌گرفتم از پیشنهاد سیتی کمتر بود. وجهه اقتصادی برای من خیلی مهم بود ولی دلیل اصلی من برای تصمیم گیری نبود."

دیدگاه‌ها