کد خبر : 1509192 | 13 اسفند 1396 ساعت 09:58 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت شفر; انتقام از العین یا صعود از گروه؟

آبی ها به دیداری رسیدند که برای آن لحظه شماری می کنند.

اولویت شفر; انتقام از العین یا صعود از گروه؟

‎به گزارش ورزش سه، استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه بن زاید مهمان العین در روز سوم لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. شاگردان شفر در این دیدار انگیزه انتقام  دارند و می خواهند تیم اماراتی را برابر هواداران این تیم شکست دهند تا انتقام شکست تلخ پارسال را بگیرند اما مطمئنا شفر برای این دیدار اولویت دیگری دارد.


سرمربی آلمانی می داند کسب یک امتیاز صدرنشینی این تیم را قطعی می کند و آنها با خیالی آسوده به دور برگشت و دو دیدار خانگی فکر خواهند کرد و این موضوع باعث می شود تا او استراتژی متفاوتی را در نظر بگیرد.


آبی ها می توانند در العین با دفاع و ضد حمله حریف خود را زمینگیر کنند و حداقل یک امتیاز برای آن ها در دسترس خواهد بود اما تمرکز روی انتقام و حملات بی محابا می تواند موقعیت استقلال را بر هم بزند.


شفر در امارات به دنبال راهی است تا از هیجان و انگیزه آبی ها برای انتقام بکاهد و آنها را برای شرایطی آماده کند که تضمین کننده صعود این تیم است و به این ترتیب آمادگی روحی و روانی نکته ای است که می تواند کلید موفقیت در العین باشد.


استقلالی ها با کسب تساوی در دیدار برگشت دست بالا را خواهند داشت و می توانند در زمین خودی با استفاده از نیاز العین به کسب سه امتیاز روند انتقام و شاید نا امید کردن این تیم از صعود را کامل کنند.

دیدگاه‌ها