کد خبر : 1509766 | 15 اسفند 1396 ساعت 09:47 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیم گل به ربیع خواه؛

پرسپولیس این قاب را نیاز داشت! (عکس)

پرسپولیس برای تداوم موفقیت ها به این پیروزی و البته این نمایش اتحاد نیاز مبرمی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست مقابل استقلال در شهرآورد پایتخت بیشتر اعتراضات هواداران به بازیکنان، متوجه محسن ربیع خواه و حسین ماهینی بود که به زعم هواداران بیشترین نقش را در این باخت تلخ داشتند اما برانکو نظر متفاوتی داشت و منطقی تر به داستان نگاه می کرد.

 

اما او در این مسابقه ربیع خواه را پس از مدت ها نیمکت نشین و از زوج کامیابی نیا و ماهینی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد که انصافا هم هر دو عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند و احمد نوراللهی نیز آماده تر از گذشته نشان داد.

 

اما اتفاق دلچسب پس از گل دوم سرخ ها رقم خورد. جایی که علیپور خوشحالی اش را با محسن ربیع خواه تقسیم کرد و این چنین به او روحیه بخشید و انگیزه او برای ادامه مسابقات را افزایش داد. سپس هواداران پرسپولیس نیز به شدت او را تشویق کردند تا کدورت ها از بین برود؛ دقیقا اتفاقی که پرسپولیس برای عبور از این چالش و اجتناب از ورود به بحران به آن نیاز داشت.

 

1288027

 

ربیع خواه پس از بازی و فشار هواداران و رسانه ها، ناراحت شده بود و روزهایش را با اشک و اندوه سپری کرده بود و شنیده می شد از برانکو خواسته بود تا او را روی نیمکت قرار دهد و حتی احتمال جدایی اش نیز وجود داشت اما به نظر می رسد حالا این اتفاق منتفی است.

دیدگاه‌ها