کد خبر : 1509787 | 15 اسفند 1396 ساعت 10:51 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

داور عراقی؛ منفور اماراتی‌ها شد

پرسپولیس برخلاف فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا، در بازی برابر الوصل با مهربانی داور عراقی مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی صباح با دو اشتباه تاثیرگذار خود نقش پررنگی در شکست الوصل امارات ایفا کرد تا به شدت مورد انتقاد اماراتی‌ها قرار گیرد.


اشتباه اول و مرگبار او به صحنه گل اول پرسپولیس مربوط می‌شد، جایی که آفساید واضح فرشاد احمدزاده از چشم او و کمک داور اولش پنهان ماند و مسیر پیروزی پرسپولیس هموار شد.


علی صباح در صحنه ضدحمله الوصلی‌ها در نیمه دوم و خطای علیرضا بیرانوند در محوطه جریمه نیز اشتباه بزرگ دیگری مرتکب شد و این صحنه را بیرون محوطه تشخیص داد تا از گرفتن یک پنالتی آشکار به سود الوصل خودداری کند. 


دو صحنه تاثیرگذار و این دو اشتباه از سوی علی صباح، داور عراقی او را به چهره منفور اماراتی‌ها تبدیل کرد تا انتقادات تندی را متوجه او کنند.

 

1288041


شاگردان برانکو ایوانکوویچ که در فصل گذشته لیگ قهرمانان لطمات فراوانی از داوری علیه خود خورده بودند که عجیب‌ترین و جنجالی‌ترین آن در بازی برگشت دور نیمه نهایی رقم خورد و در حالی که آنها با ثبت گل اول برابر این رقیب به دنبال جبران شکست 4 گله خود بودند، داور خطای بیرون محوطه را در اشتباهی مرگبار به داخل کشید و یک پنالتی علیه پرسپولیس اعلام کرد تا امید آنها برای جبران شکست بازی رفت ناامید شود.


پرسپولیس در مرحله گروهی نیز به گواه کارشناسان داوری پنالتی روی علیپور برابر الهلال، الریان از سوی داوران نادیده گرفته شد تا برای صعود از این مرحله نیز با مصائب فراوانی مواجه شود. آنها که به شدت به نحوه قضاوت علیه خودشان انتقاد داشتند، بالاخره برای یک بازی طعم مهربانی و اشتباهات داور به سودشان را نیز چشیدند تا اینبار اماراتی‌ها شاکی از این قضیه باشند.

دیدگاه‌ها