کد خبر : 1509832 | 15 اسفند 1396 ساعت 12:32 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

داورزنی: باید حرمت او را به عنوان پیشکسوت نگه داریم

ناطق نوری در فدراسیون بوکس ماندگار است!

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش به استقرار رییس سابق فدراسیون بوکس در ساختمان این فدراسیون واکنش نشان داد.

ناطق نوری در فدراسیون بوکس ماندگار است!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه نزدیک به ۷ ماه از استعفای احمد ناطق نوری می گذرد، رفت و آمد او در فدراسیون بوکس یکی از اتفاقات عجیب ورزش ایران به حساب می آید. این مساله که با انتقاد برخی از اهالی بوکس همراه شده، با واکنش نرمی از سوی معاون وزارت ورزش همراه بود.


محمدرضا داورزنی رفت و آمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس را با وجود انتخاب رییس جدید مشکل خاصی نمی داند: «نمی‌دانم چرا دوستان این‌قدر به این بحث می‌پردازند. ناطق نوری ۲۸ سال برای بوکس زحمت کشیده است و با اعلام خودش مسئولیت فدراسیون را به فرد دیگری واگذار کرد، ما هم به‌عنوان فردی که زحمت زیادی برای این رشته کشیده است، او را به‌عنوان رئیس افتخاری معرفی کردیم. موضوعی که در بسیاری از فدراسیون‌های بین‌المللی هم عمومیت دارد. باید به کسوت و زحمات ناطق احترام بگذاریم. اینکه او از یک دفتری در فدراسیون چند ساعت در روز استفاده می‌کند، نباید به‌عنوان یک موضوع منفی دیده شود، بلکه باید به دید مثبت بنگریم و ضمن حفظ حرمت پیشکسوتی که بوکس ایران را بعد از انقلاب احیا کرده است، به او احترام بگذاریم.»


با این وضعیت به نظر می رسد ناطق نوری به روال قبلی خود ادامه داده و ۲ رییس در ساختمان فدراسیون بوکس رفت و آمد خواهند داشت.


داورزنی البته وعده داده که ناطق نوری دخالتی در تصمیمات فدراسیون ندارد: «دوستان مطمئن باشند ناطق نوری در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون بوکس دخالتی نمی‌کند، اما اگر نیاز به مشورت باشد،‌ کمک خواهد کرد. اینکه به حضور او در فدراسیون بپردازیم، موضوع مهمی نیست، بلکه باید این‌طور دیده شود که این حضور می‌تواند به کمک و همفکری بیشتر مسئولان جدید فدراسیون کمک کند. تا زمانی که ناطق نوری احساس کند حضور داشته باشد، باید به این موضوع احترام گذاشت. ثوری هم این شرایط را فراهم کرده است که ناطق آنجا مستقر شود.»

دیدگاه‌ها