کد خبر : 1509850 | 15 اسفند 1396 ساعت 13:57 | 45.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جالب دو هافبک بازیساز پرسپولیس

سیامک نعمتی و محسن مسلمان دو هافبک تهاجمی روز گذشته سرخپوشان برابر الوصل امارات بودند.

آمار جالب دو هافبک بازیساز پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار آسیایی پرسپولیسی ها که در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، در نهایت برانکو ایوانکوویچ تغییراتی در تصمیمات خود ایجاد کرد و علاوه بر تغییر سیستم، پس از هفته ها از  محسن مسلمان نیز در ترکیب تیمش استفاده کرد.


روز گذشته برانکو تیمش را با سیستم 1-3-2-4 در شرایطی وارد زمین کرد که سیامک نعمتی وظیفه بازی در پست هافبک تهاجمی و ارسال پاس های کلیدی تیم را برعهده داشت؛ تصمیماتی که در مجموع جواب داد و شاگردان برانکو با پیروزی 2 بر صفر به رختکن رفتند.


در نیمه دوم و در دقیقه 68 برانکو علاوه بر تغییر سیستم، در نهایت برای اولین بار در دیدارهای های آسیایی فصل جاری به مسلمان فرصت حضور در زمین را داد و این بازیکن نیز آمار خوبی از خود در دقایق حضورش برجای گذاشت.


نگاهی به آمار این دو بازیکن نشان می دهد که مسلمان علیرغم اینکه تنها 20 دقیقه در زمین حاضر بوده، با ارسال 23 پاس کوتاه، تنها یک پاس از نعمتی که 70 دقیقه در زمین حضور داشت، کمتر به هم تیمی های خود پاس داده است. ضمن اینکه مسلمان در همین مدت کوتاه سه بار نیز با پاس های بلند خود، سایر بازیکنان سرخپوش را صاحب توپ کرده است.


در دقت ارسال پاس نیز نکته جالب توجه، دقت تقریبا 10 درصد بالاتر مسلمان است که نشان از تبحر او در بازی در میانه میدان دارد.


یکی دیگر از نکات قابل توجه برای پست هافبک بازیساز، تعداد پاس های کلیدی است که این آمار برای مسلمان یک پاس و برای نعمتی 2 پاس ثبت شده است؛ اما در بخش تدافعی آمار نشان می دهد که نعمتی با سماجت و سخت‌کوشی خود، 12 بار در دوئل با بازیکنان حریف برنده شده است و این آمار برای مسلمان عدد 3 است، که نشان از برتری بازی نعمتی در انجام بازی درگیرانه نسبت به مسلمان دارد.

 

1288076

 

1288075

 

1288077

دیدگاه‌ها