کد خبر : 1509927 | 15 اسفند 1396 ساعت 19:35 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

وظیفه داریم خوب بازی کنیم

رحمانی: قلعه‌نویی هر چه بگوید درست است

هافبک ذوبی ها می گوید هر مربی به دلیل فشار بازی و دیدنش نقاط ضعف و قوت با بازیکنان خود صحبت می کند و به همین دلیل حرف های او و سرمربی ذوبی ها نیز تنها به دلیل شرایط بازی بود.

رحمانی: قلعه‌نویی هر چه بگوید درست است

به گزارش "ورزش سه"، بختیار رحمانی پس از دیدار برابر الوحده و کسب پیروزی در این دیدار درباره بازی گفت: خداراشکر توانستیم با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم. هفته قبل بازی های پرفشاری داشتیم؛ اما امروز با کمک هواداران و برنامه های کادرفنی توانستیم به برد برسیم. البته ما می توانستیم در دیدار امروز با گل های بیشتری به پیروزی برسیم، اما این اتفاق نیفتاد.


او درباره صحبت های قلعه نویی با وی در بین دو نیمه گفت: بهرحال صحبت های مربی و بازیکن عادی است و به دلیل فشار بازی ممکن است توصیه هایی انجام شود. بهرحال آقای قلعه نویی هم پس از دیدن بازی توصیه هایی داشتند که به بنده ارائه دادند. آقای قلعه نویی هر چه بگوید درست است. او جای پدر ماست و ما وظیفه داریم بازی خوبی ارائه دهیم. در صحنه ای من توپ را رها کردم تا به سید برسد؛ اما او هم رفته بود و در نتیجه توپ از دست مان در رفت.


هافبک ذوبی ها درباره از دست رفتن موقعیت های این تیم و احتمال گلزنی حریف گفت: بهرحال فوتبال همین است، آنها هم بازیکنان خوبی دارند؛ اما درکل ما توانستیم با ارائه بازی بهتر دروازه خود را بسته نگه داریم و در نهایت به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها