کد خبر : 1509989 | 15 اسفند 1396 ساعت 22:49 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال صدرنشین گروه مرگ شد

الهلال ۱- الریان ۱؛ قعرنشینی نایب‌قهرمان آسیا

الهلال عربستان در سومین بازی آسیایی نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و در دیدار خانگی مقابل الریان قطر به تساوی یک بر یک رسید.

الهلال ۱- الریان ۱؛ قعرنشینی نایب‌قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته سوم و دور رفت در گروه D لیگ قهرمانان آسیا تیم الهلال عربستان از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه ملک فهد ریاض میزبان الریان قطر بود.

 

هنوز سه دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که محسن متولی با شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه که به تیرک عمودی دروازه الهلال هم برخورد کرد، موفق شد گل اول بازی را برای الریان قطر به ثمر برساند و نیمه اول هم با برتری یک بر صفر این تیم خاتمه پیدا کند.

 

در نیمه دوم اشرف بن شرقی با حرکت از سمت چپ زمین به عبدالله الزوری پاس داد تا این مدافع چپ با شوت روی پای مهارنشدنی که به کنج دروازه الریان رفت، گل تساوی را در دقیقه ۵۸ برای الهلال عربستان بزند.

 

الریان قطر که در دو بازی گذشته به تساوی مقابل استقلال ایران و العین امارات رسیده بود، اجازه نداد الهلال در ریاض به گل دوم و نخستین برتری برسد تا جدال دو تیم عربستانی و اماراتی در آخرین مسابقه دور رفت غرب آسیا در این فصل از لیگ قهرمانان با تساوی یک بر یک پایان پیدا کند.

 

1288241

 

الهلال عربستان، نایب قهرمان فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا در ادامه یک تساوی برابر العین امارات و شکست مقابل استقلال ایران، امروز هم تنها یک امتیاز در بازی خانگی مقابل الریان قطر گرفت تا با دو امتیاز قعرنشین گروه D شود و الریان هم که در امتیاز ۳ با العین امارات برابر شد، به دلیل تساوی در خانه این تیم در هفته دوم لیگ قهرمانان، در جایگاه دوم این گروه قرار بگیرد.

 

با رقم خوردن نتایج در سه هفته ابتدایی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران با یک پیروزی و دو تساوی که هر سه دیدار خارج از تهران انجام گرفته، صدرنشین گروه مرگ شد.

 

1288242

دیدگاه‌ها