کد خبر : 1510002 | 16 اسفند 1396 ساعت 01:10 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

5-0 بازی رفت کافی بود

لیورپول 0-0 پورتو؛ صعود بی دردسر قرمزها

لیورپول در دیداری که می‌توان آن را تشریفاتی خواند، به مصاف پورتو رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

لیورپول 0-0 پورتو؛ صعود بی دردسر قرمزها

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در استادیوم دراگائو موفق شده بود 5-0 پورتو را شکست دهد و پیروزی مقتدرانه ای کسب کند. آنها با خیال  راحت پا به این دیدار گذاشته بودند و با وجود اینکه بیشتر بازیکنان اصلی توسط کلوپ در ترکیب قرار داده شده بود ولی ستاره اصلی لیورپول یعنی صلاح، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

 

 

1288278

 

 

بازی در ده دقیقه اول با فشار لیورپول آغاز شد و شاگردان کلوپ توانستند نمایش خوبی در ابتدای بازی داشته باشند و در تلاش بودند که موقعیت‌هایی روی دروازه حریف ایجاد کنند. با این حال این فشار طولانی مدت نبود و پورتو در ده دقیقه دوم توانست بازی را در دست گرفته و موقعیت‌هایی نیز روی دروازه لیورپول ایجاد کند.

با این حال در حین این حملات، موقعیت‌هایی نیز برای لیورپول ایجاد شد و سادیو مانه این فرصت را داشت که دروازه حریف را باز کند ولی تلاش او نیز بی ثمر ماند. در ادامه دو تیم نمایش نسبتا نزدیکی داشتند و هیچ کدام نمی‌توانست بازی خود را به صورت کامل به رقیب تحمیل کند. در نهایت بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

1288281

 

 

نیمه دوم نیز بازی پایاپای آغاز شد و دو تیم در تحمیل بازی خود به دیگری ناکام بودند. با این حال با گذشت دقایق لیورپول توانست بر بازی مسلط شده و نمایش بهتری نسبت به حریف به اجرا بگذارد. با وجود برتری لیورپول، تلاش آنها برای رسیدن به گل با ناکامی همراه بود و با وجود بالا بودن آمار شوت، آنها نمی‌توانستند به گلی برسند. اواسط نیمه دوم، محمد صلاح، ستاره این فصل لیورپول به میدان آمد و هواداران امیدوار بودند  که با حضور او، شرایط برای سرخ پوشان تغییر کند و در این دیدار نسبتا تشریفاتی، آنها به گل برسند.

با این وجود، حتی صلاح هم نتوانست کاری از پیش ببرد و در نهایت لیورپول با نتیجه مساوی و بدون زدن گل در خانه، بلیت حضور در مرحله بعد رقابت‌های چمپیونزلیگ را دریافت کرد تا در کنار رئال، اولین تیم‌هایی باشند که به جمع 8 تیم راه یافته اند.

 

دیدگاه‌ها