کد خبر : 1510010 | 16 اسفند 1396 ساعت 02:00 | 121.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق خاصی نیفتاده

واکنش جالب زیدان به صعود مقتدرانه رئال

رئال در دیداری برتر موفق شد پی اس جی را در پارک دو پرنس 1-2 مغلوب کرده و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شود.

واکنش جالب زیدان به صعود مقتدرانه رئال

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در بازی رفت 3-1 پیروز شده بودند و امشب ابتدا با گل رونالدو پیش افتادند. در ادامه پی اس جی گل مساوی را زد ولی گل کاسیمرو، حسن ختامی بود برای شب درخشان رئالی ها.

 

زیدان در پایان بازی گفت: «تبریک به همه بازیکنان. امشب بازی فوق العاده ای را انجام دادند و از همان ابتدا قدرت مان را به رخ حریف کشیدیم. ارائه چنین نمایشی اهمیت زیادی داشت. در زمینی دشوار پیروز شدیم و بسیار بسیار خوشحالیم.»

 

 

1288287

 

 

ترکیب اصلی متفاوت: «واقعیت این است که انتخاب یازده بازیکن اصلی برای بازی امشب بسیار دشوار بود. همه بازیکنانم را در اختیار داشتم و خوشبختانه تصمیماتم نتیجه داد. امشب همه چیز خوب پیش رفت و حالا یک پله صعود کرده ایم. نیمکت نشینی برای هر بازیکنی اتفاق می افتد ولی مهم این است که هر بازیکن برای هر شرایطی خود را آماده نگاه دارد.»

 

بازگشت تیم قهرمان: «اتفاق خاصی نیفتاده است و ما تنها موفق به صعود به یک چهارم شده ایم. حالا باید به بازی های لالیگا فکر کنیم.»

 

نیمکت نشینی بیل: «واضح است که گرت دوست دارد بیشتر بازی کند و باید بگویم که دیدارهای زیادی در پیش هستند و او فرصت حضور در میدان را پیدا خواهد کرد. برای من تک تک بازیکنانم مهم هستند.»

 

دیدگاه‌ها