کد خبر : 1510019 | 16 اسفند 1396 ساعت 08:30 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خوشحالم پس از سال‌ها به جمع 8 تیم رسیدیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از صعود تیمش به دور بعد چمپیونزلیگ و قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر برای اولین بار پس از سال 2009 ابراز خوشحالی کرد.

کلوپ: خوشحالم پس از سال‌ها به جمع 8 تیم رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیدار رفت موفق شده بود 5-0 پورتو را شکست دهد و دیدار شب گذشته برای شاگردان کلوپ، حکم دیداری تشریفاتی داشت. با این حال آنها در این دیدار با تساوی 0-0 متوقف شدند و در نهایت برای اولین بار پس از 9 سال به جمع 8 تیم برتر رسیدند. پس از بازی، کلوپ از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

 

1276329

 

 

او گفت: "واقعا حس خوبی دارم. از اینکه در جمع 8 تیم هستیم، خوشحالم؛ البته من حس و حال مردم را ندارم زیرا آنها مدت زیادی برای این روز صبر کرده اند؛ ولی حس خوبی دارم. قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر حس خیلی خوبی دارد. ما خوشحالیم و همه چیز خوب است. فکر می‌کنم بار دیگر خودمان را نشان دادیم.

درحال حاضر پیشرفت خوبی در لیورپول حاصل شده و لحظات خوشی را سپری می‌کنیم؛ ولی اگر در رقابتی مثل چمپیونزلیگ حاضر نباشد، در واقع هیچکس متوجه موفقیت شما نمی‌شود. من برای تمام افرادی که در این پیروزی سهیم بوده اند و این گام را برداشته اند، خوشحالم؛ بنابراین خبر خیلی خوبی است و باید به این روند ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها