کد خبر : 1510073 | 16 اسفند 1396 ساعت 11:26 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی کاپیتان الهلال از انتقادات

مدافع آبی‌های ریاض دلیل تساوی تیمش مقابل الریان را بدشانسی دانست و اعلام کرد این تیم را قطر شکست می‌دهند.

ناراحتی کاپیتان الهلال از انتقادات 

به گزارش " ورزش سه " عبدالله الزوری ، مدافع گلزن الهلال مقابل حریف قطری گفت :ما به دلیل این که بدشانس بودیم مقابل الریان به تساوی رسیدیم . تمام سعی و تلاش خود را برای کسب برد کردیم و فقط بدشانس بودیم . مطمئن باشید ما تلاش بیشتری می‌کنیم تا در قطر این تیم را شکست بدهیم .


مدافع الهلال در خصوص بازی شب گذشته تیمش مقابل الریان ، تصریح کرد :  در نیمه اول بازی خیلی عجولانه‌ای از خود به نمایش گذاشتیم فقط عمق دفاع حریف را مورد هدف قرار دادیم . اما در نیمه دوم به کناره‌ها رو آوردیم و حمله‌های بسیار زیادی را انجام داده و شانس گلزنی زیادی داشتیم که استفاده نکردیم . 


وی در رابطه با بازگشتش به میادین بعد از مصدومیتی که داشت ، گفت : عدم حضور و غیبت در بازی‌ها مطمئنا روی بازیکن اثر منفی می‌گذارد . من تمام تلاشم را می‌کنم آمادگی خود را حفظ کرده و بازی کنم . تنها مشکلی که وجود دارد انتقاداتی است که از عدم آمادگی من مطرح می‌شود . وقتی من چند وقت در مسابقات حضور نداشتم ، باید با بازی کردن برای تیم ، آمادگی خودم را به دست آورم . من تمرینات خودم را ادامه می‌دهم و هر وقت به من شانس بدهند در بازی حاضر می‌شوم و بهترین عملکرد را ارائه می‌دهم .

دیدگاه‌ها