کد خبر : 1510119 | 16 اسفند 1396 ساعت 15:38 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

عقاب‌های هفته سوم آسیا ایرانی بودند (گزارش آماری)

چهار تیم ایرانی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا فقط 2 گل دریافت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پیگیری شد  و چهار نماینده ایران بدون شکست و با کسب 8 امتیاز این هفته را پشت سر گذاشتند؛ این در شرایطی بود که اگر درخشش دروازه بان های 4 نماینده ایران نبود، می توانست نتایج دیگری رقم بخورد.

 

1288395

 

  • بیرانوند و ثبت دومین کلین شیت در سومین دیدار


علیرضا بیرانوند مانند بسیاری از دیدارهای فصل در مقابل الوصل امارات نیز در چارچوب دروازه قرار گرفت  و موفق شد در روزی که تیم الوصل قدرت چندانی برای ایجاد فشار روی دروازه سرخپوشان نداشت، دومین کلین شیت فصل جاری لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کند. البته بیرانوند در دقایق انتهایی بازی با یک کارت زرد جریمه شد و اگر داور اشتباه نمی کرد، یک پنالتی به سود الوصل اعلام می شد و این را می توان تنها نقطه منفی گلر پرسپولیس در این دیدار دانست. بیرانوند در مقابل الوصل با یک شوت به دروازه اش روبرو شد و یک سیو موفق به نام خود ثبت کرد.

 

1288396

 

1288398

 

  • مظاهری مهره آماده قلعه نویی در لیگ و آسیا


رشید مظاهری در فصل جاری یکی از آماده ترین مهره های ذوب آهن بوده و همواره در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته است. این گلر جنوبی که در لیگ درخشش قابل توجهی داشته، در آسیا نیز بهترین عملکرد را میان تمامی سنگربانان به نام خود ثبت کرده است و در مقابل الوحده نیز موفق به ثبت دومین کلین شیت آسیایی شد. مظاهری در مقابل نماینده امارات با سه شوت به دروازه مواجه شد که با سه سیو موفق شد آمار صد در صدی را برای خود به جا بگذارد.

 

1288397

 

1288400

 

  • گلر برزیلی تراکتور امیدها را زنده نگه داشت


تراکتورسازی که در نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم شرایط بسیار متزلزلی در چارچوب دروازه داشت، با استخدام آلمیدا شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است و حداقل خیالش از خوردن گل های عجیب راحت است. آلمیدا در دیدار برابر الجزیره امارات روز بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. در این مسابقه بازیکنان الجزیره 4 بار با ضربات خود، گلر برزیلی تراکتورسازی را به واکنش واداشتند که 4 سیو موفق و یک واکنش خوب روی ارسال بازیکنان الجزیره به نام او ثبت شد.

 

1288399

 

1288402

 

  • حسینی  با چنگ و دندان و اشک


آخرین تصویری که پیش از دیدار استقلال برابر العین از حسین حسینی در ذهن ها مانده بود، به رفتار عجیب او پس از دریافت کارت زرد و از دست دادن دربی باز می گردد. این گلر جوان و بسیار آماده که به دلیل سه کارته شدن دربی را از دست داد، در مقابل شاگردان مامیچ بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشت و موفق شد روزی فراموش نشدنی را برای استقلال و خودش رقم بزند. حسینی در مقابل العین 6 بار با ضربات بازیکنان العین روبرو شد و 4 بار به زیبایی دروازه آبی پوشان را از فروپاشی حفظ کرد، اما اوج واکنش حسنی در ضربه پنالتی رخ داد که دو بار پیاپی موفق به دفع ضربات مارکوس برگ بازیکن الاهلی شد و عکس العمل او روی توپ برگ نشان داد که چقدر این روزها از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است.

 

1288401

 

در مجموع با درخششی که گلرهای نماینده های ایران در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان از خود نشان دادند، 8 امتیاز از 4 مسابقه به حساب نماینده های ایرانی واریز شد.

دیدگاه‌ها