کد خبر : 1510170 | 16 اسفند 1396 ساعت 19:46 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گام بلند بانک سرمایه به سوی قهرمانی لیگ والیبال

شگفتی اردکانی ها در تهران نیمه کاره ماند

تیم والیبال بانک سرمایه به سختی توانست در اولین بازی از فینال لیگ برتر مقابل خاتم اردکان به برتری برسد.

شگفتی اردکانی ها در تهران نیمه کاره ماند

به گزارش "ورزش سه"، ‌تیم های والیبال بانک سرمایه و خاتم اردکان امروز از ساعت 17 در خانه والیبال اولین بازی از فینال لیگ برتر والیبال در سال 96 را برگزار کردند.


اردکانی ها که پیش از با شکست تیم های سایپا و شهرداری تبریز شگفتی ساز شده بودند، از حمایت حدود هزار تماشاگر خود در تهران برخوردار بودند.
ایگور کولاکویچ، امیر خوش‌خبر، پروفسور رضا داوری اردکانی، مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی مهمانان ویژه این بازی بودند.


ست نخست این بازی با حساب 25 بر 19 به سود ستاره های بانک سرمایه به پایان رسید. در حالی که به نظر می رسید تماشاگران خاتم اردکان هم به شکست تیمشان به شکلی آبرومندانه راضی بودند، در ست دوم بازیکنان این تیم با تحولی که در بازی خود ایجاد کردند، توانستند با حساب 26 بر 24 برنده شده و بازی را به تساوی بکشانند.


مصطفی کارخانه و شاگردانش که مقابل شگفتی ساز لیگ به دردسر افتاده بودند،‌در ست سوم نیز 27 بر 25 بازی را واگذار کردند تا در آستانه شکست خانگی قرار بگیرند.
با این حال بانک سرمایه در ست چهارم بازگشت خوبی به بازی داشت و توانست 25 بر 15 از سد خاتم بگذرد و بازی را به تساوی بکشاند.


فینال به اوج حساسیت خود رسیده بود و ست پنجم تعیین کننده تیم برنده محسوب می شد. در حالی که اردکانی ها تا امتیاز 10 پا به پای حریف پیش رفتند، در نهایت 15 بر 11 بازنده شدند تا شگفتی آنها در تهران کامل نشود.
بدین ترتیب بانک سرمایه 3 بر 2 از سد حریف خود گذشت تا یک گام به سوی قهرمانی برداشته باشد.


بازی برگشت 2 تیم چهارشنبه هفته آینده در اردکان برگزار می شود که در صورت برتری بانک سرمایه، شاگردان کارخانه جشن قهرمانی می گیرند و در غیر اینصورت کار به بازی سوم کشیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها