کد خبر : 1510253 | 17 اسفند 1396 ساعت 10:49 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی رقیب استقلال امیدوار به صدرنشینی در گروه مرگ

مامیچ: هنوز صلاحیت مربیگری العین را دارم

توقف برابر استقلال آن هم با گل دقایق پایانی باعث شد تا انتقادات از سرمربی کروات العین به اوج خود برسد تا جایی که زمزمه های برکناری او نیز به گوش رسید.

مامیچ: هنوز صلاحیت مربیگری العین را دارم

به گزارش "ورزش سه"، العین صدرنشین لیگ امارات و یکی از مدعیان اصلی صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان دور رفت این رقابت ها را چندان قدرتمندانه استارت نزد تا جایی که در مصاف با استقلال با گل دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی و قضاوت پر حرف و حدیث داور مالزیایی از شکست گریخت تا با سه تساوی متوالی به کار خود پایان دهد.


بعد از این بازی انتقادات از زوران مامیچ به اوج خود رسید تا جایی که زمزمه های برکناری او و جانشینی رامون دیاز آرژانتینی بیشتر از گذشته بر سر زبان ها افتاد و باعث شد تا مربی کروات به دفاع از خود مقابل این شایعات بپردازد. مامیچ که تصور نمی کرد این گونه مورد هجمه انتقادات قرار بگیرد امروز در گفتگو با رسانه های اماراتی مدعی شد هنوز هم صلاحیت رهبری العین را دارد چون می تواند این تیم را صدرنشین گروه مرگ به مرحله بعد برساند.

 

1288568


مامیچ گفت:« قبول دارم که در سه بازی گذشته نتایج خوب نبود؛ اما عملکرد تیمی ما فوق العاده بود و می تواند بهتر از این هم باشد. سه بازی دور برگشت مانده و ما می توانیم در این بازی ها امتیازاتی که برای صعود نیاز داریم را جمع آوری کنیم، چون شک ندارم العین صلاحیت صدرنشینی در این گروه دشوار را دارد. بنابراین به طرفداران می گویم کمی صبور باشند و اجازه بدهند تیم در آرامش کارش را به سرانجام برساند».


سرمربی کروات بنفش پوشان العین در حالی ادعای صدرنشینی در گروه مرگ آسیا را دارد که در حال حاضر استقلال با 5 امتیاز صدرنشین است و دوشنبه هفته آینده در تهران باید بازی برگشت با صدرنشین امارات را برگزار کند، جدالی دشوار برای شاگردان مامیچ بعد از ناداوری ها و اتفاقات رخ داده در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه هزا بن زائد که انگیزه بازیکنان استقلال را برای رقم زدن جهنمی برای مهمان اماراتی دو چندان کرده است.

دیدگاه‌ها