کد خبر : 1510418 | 18 اسفند 1396 ساعت 11:38 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

شحات: تساوی برابر استقلال نتیجه دلخواه ما نبود

هافبک راست العین می گوید این تیم از کسب نتیجه تساوی برابر استقلال راضی نیست.

شحات: تساوی برابر استقلال نتیجه دلخواه ما نبود

به گزارش ورزش سه، حسین شحات در این باره به روزنامه الیوم گفت: هدف ما خیلی بیشتر از کسب نتیجه 2 بر 2 برابر استقلال بود. بدشناسی و اتفاق های بازی باعث شد نتوانیم در این بازی پیروز شویم. 


او ادامه داد: باید اتفاق های این بازی را فراموش کنیم. باید از این اشتباهات درس بگیریم و خودمان را آماده کنیم برای بازی هفته بعد در تهران. انشاالله بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم و 3 امتیاز را بگیریم تا شروع خوبی در دور برگشت داشته باشیم. سعی می کنیم به عنوان تیم صدرنشین از گروه مان صعود کنیم.


هافبک راست العین در مورد صعود این تیم به مراحل پایانی هم گفت: برای صعود به مراحل پایانی باید برنامه ریزی داشته باشیم چون بازی ها سخت تر می شوند. 


شحات در مورد انتقادهایی که به حضور او در پست دفاع راست می شد هم گفت: من سعی می کنم دستورات مربی را اجرا کنم و هر نقشی از من بخواهند تلاش می کنم به بهترین شکل آن را انجام بدهم.


شحات درباره دعوتش به تیم ملی هم گفت: چند ماه پیش هیچ وقت باور  نمی کردم این اتفاق بیفتد اما با تلاش بیشتر و اتفاق های خوبی که در باشگاه العین افتاد این مسئله رخ داد  و حالا این شانس را دارم که مقابل ستاره مورد علاقه ام کریستیانو رونالدو به میدان بروم . من در اینجا متوقف نمی شوم و حتما می خواهم پیشرفت کنم  و امیدوارم تیم باشگاهی ام جام های بیشتری بگیرد.


او همچنین درباره پست بازی اش در دیدار با استقلال صحبت کرد و گفت: بنا به دستور سرمربی ام در نیمه اول کارم دفاعی تر بود اما در نیمه دوم با تغییرات فنی  به کارهای تهاجمی تیم کمک کردم .

دیدگاه‌ها