کد خبر : 1510419 | 18 اسفند 1396 ساعت 11:49 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جالب خونه به خونه در تقابل با خوزستانی ها؛

خونه به خونه اولین فینالیست مازندرانی می شود؟

ساعتی دیگر‌ دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه مازندران برگزار خواهد شد تا حریف استقلال تهران در فینال مشخص شود.

خونه به خونه اولین فینالیست مازندرانی می شود؟

به گزارش ورزش سه، خونه به خونه مازندران در تقابل با تیم های خوزستانی آمار قابل توجهی از خود برجای بر جای گذاشته است. نماینده فوتبال مازندران طی 13 دیداری که مقابل نمایندگان فوتبال خوزستان برگزار کرده است، متحمل حتی یک شکست هم نشده است تا از خوزستان به عنوان سرزمین خوشبختی خونه به خونه یاد شود.

 

طی سیزده دیدار خونه به خونه مقابل خوزستانی ها 10 پیروزی و 3 تساوی به شرح ذیل نصیب مازندرانی ها شد:

دو پیروزی مقابل شهرداری دزفول (لیگ دسته دوم)

پنج پیروزی و یک تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان (لیگ دسته اول)

یک پیروزی و یک تساوی مقابل نفت آبادان (لیگ دسته اول)

یک پیروزی و یک تساوی مقابل استقلال اهواز (لیگ دسته اول)

یک پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر (لیگ دسته اول)

 

خونه به خونه از این 13 تقابل، شش دیدار را در بابل برگزار کردند و آمار صد در صد پیروزی در بازی های خانگی را بر جای گذاشتند. و اما در هفت دیدار برگزار شده در خوزستان نیز 4 پیروزی و 3 تساوی نصیب مازنی ها شد.

 

عصر امروز چهاردهمین دیدار و به نوعی می‌توان گفت حساس‌ترین تقابل فوتبال مازندران و خوزستان را در ورزشگاه غدیر اهواز شاهد خواهیم بود و هواداران خونه به خونه و فوتبال دوستان مازندران امید زیادی دارند که تیم محبوب شان با برترین مقابل استقلال خوزستان هم به روند نتایج خوبش مقابل خوزستانی ها ادامه دهد و هم برای اولین بار فوتبال مازندران را فینال جام حذفی فوتبال کشور ببینند.

دیدگاه‌ها