کد خبر : 1510437 | 18 اسفند 1396 ساعت 13:16 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقت برپاست احمد نور! (عکس)

احمد نوراللهی حالا به وضعیتی رسیده که می توان به فیکس بودنش امیدوار شد.

به گزارش ورزش سه، نوراللهی را باید یکی از کامل ترین و تکنیکی ترین هافبک دفاعی های فوتبال ایران بنامیم. ستاره ای که توان شوت زنی بالایی هم دارد و بارها از این ویژگی برای رسیدن به گلزنی استفاده کرده است.

 

1288726

 

او در لیگ پانزدهم بازیکن اصلی پرسپولیس بود اما در دو فصل بعدی کمتر در زمین و بیشتر در حاشیه دیده شده است. اما اکنون پس از گذشت چند ماه از ترخیص، به نظر می‌رسد بار دیگر آمادگی اش را به دست آورده و میتواند مهره فیکس تیم برانکو ایوانکوویچ باشد. هواداران پرسپولیس رویای بازی همزمان نوراللهی و کامیابی نیا را دارند اما برانکو همیشه به آماده ترین بازیکنان میدان می‌دهد، بازیکنانی که در تمرین تمام تلاششان را بکنند و همچنین با انگیزه بسیار گام به میدان بگذارند؛ هرچند که ممکن است از توانایی کمتری برخوردار باشند. بازیکنان پرسپولیس نیز به این نتیجه رسیده اند که راه رسیدن به ترکیب، تمرین و تلاش است.

 

حالا احمد نورِ سرخ ها با آمادگی بالاتر نسبت به گذشته در تمرینات ظاهر می‌شود و هیچ بعید نیست مهره اصلی برانکو در امارات باشد. در این صورت او بایستی نمایشی بهتر از همیشه داشته باشد چرا که روی نیمکت، بازیکنان توانایی هستند که می‌توانند جای او یا هر بازیکن دیگری را بگیرند.

 

1288725

دیدگاه‌ها