کد خبر : 1510492 | 18 اسفند 1396 ساعت 17:51 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین صعود تیم های مازندرانی به فینال جام حذفی 

خونه به خونه بابل تاریخ‌ساز شد

شاگردان دراگان اسکوچیچ موفق شدند با برتری در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برای اولین بار یک تیم مازندرانی را راهی فینال جام حذفی کنند.

خونه به خونه بابل تاریخ‌ساز شد 

به گزارش "ورزش سه"، خونه به خونه بابل که ازجمله تیم های مهم لیگ یک و مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می شود  با عملکرد خود در این بازی ها موفق شد به امتیازات خوبی دست پیدا کند و یکی از تیم های حاضر در کورس محسوب شود . اما آنها در جام حذفی نیز بسیار پرفروغ ظاهر شدند و با برتری برابر رقبای خود موفق شدند به بازی نیمه نهایی برسند. این بازی مهم برابر استقلال خوزستان نیز امروز در اهواز برگزار شد و باز هم شاگردان اسکوچیچ موفق شدند برابر رقیب لیگ برتری خود به پیروزی برسند و در نهایت خود را در بازی نهایی جام حذفی ببینند. 


این اتفاق برای اولین بار در تاریخ فوتبال مازندران به وقوع پیوست و در حالی که تیم هایی همچون نساجی و نوژن و ... پیش از این موفق به رسیدن به مراحل بالایی جام حذفی شده بودند، فوتبال مازندران هیچگاه رنگ فینال را به چشم ندیده بود تا اینکه این بار این اتفاق افتاد و خونه به خونه بابل موفق شد برای اولین بار مازنی ها را به بازی نهایی برسانند و آنها را به یک قدمی قهرمانی جام حذفی و حضور در آسیا برساند.

دیدگاه‌ها