کد خبر : 1510521 | 18 اسفند 1396 ساعت 18:08 | 64.8K بازدید | 0 دیدگاه

خونه به خونه به کارت زرد باقری معترض است؛

تلاش خونه به خونه برای رساندن باقری به استقلال

کارت زردی که روح الله باقری مهاجم خونه به خونه در مقابل استقلال خوزستان دریافت کرد باعث محرومیت این بازیکن از دیدار برابر استقلال تهران شده است.

تلاش خونه به خونه برای رساندن باقری به استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، روح الله باقری یکی از آماده ترین مهاجمان لیگ یک به شمار می رود و عدم حضور او در دیدار هفته گذشته به حدی برای اسکوچیچ مهم بود که در کنفرانس خبری پس از تساوی برابر ماشین سازی به آن اشاره کرد.


در دیدار امروز روح الله باقری به خوبی نشان داد که چرا سرمربی کروات خونه به خونه به عدم حضور او اشاره داشته و موفق شد با هت‌تریکی که داشت، بابلی ها را به فینال رقابت های جام حذفی برساند.


البته دریافت کارت زردی که به دلیل تمارض توسط داور مسابقه به او داده شد، بازی را برای این بازیکن و خونه به خونه با نگرانی پایان داد، چرا که باقری سه کارته شده و نمی تواند تیمش را برابر استقلال تهران همراهی کند.


با این حال و با توجه به قوانین جدیدی که در حال اجرا است، باشگاه خونه به خونه قصد دارد اعتراض رسمی خود را به تصمیم داور مسابقه به کمیته انضباطی ارسال کند تا در صورت موافقت آنها با درخواست خونه به خونه، این مهاجم تیمش را در دیدار فینال و برابر استقلال تهران همراهی کند.

دیدگاه‌ها