کد خبر : 1510530 | 18 اسفند 1396 ساعت 18:44 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش تیمم بی نظیر است

تشکر مالک خونه‌ به خونه از مردم مازندران

حسن‌زاده ضمن ابراز خوشحالی از صعود تیمش به فینال جام حذفی ، از کادرفنی تیم ملی خواست که به بازیکنان این تیم به خصوص روح‌الله باقری توجه کنند.

تشکر مالک خونه‌ به خونه از مردم مازندران 

به گزارش "ورزش‌سه"،  قاسم حسن‌زاده ؛ مالک باشگاه خونه به خونه در رابطه با صعود تاریخی تیمش به خبرنگار ما گفت : در روز میلاد حضرت زهرا عیدی خوبی به مردم مازندران دادیم و من خیلی خوشحالم که به عنوان اولین نماینده تاریخ مازندران به فینال صعود کردیم و تیم ما این برد را مدیون حمایت مردم مازندران از گلوگاه تا رامسر است . مردم ساری ، بابل ، قائمشهر و به خصوص بابل با دعای خود انرژی فراوانی به تیم ما تزریق کردند . 


وی سخنانش را اینگونه ادامه داد : بچه‌های تیم از جان مایه گذاشتند و نشان دادند کلاس بازیشان تا چه اندازه بالاست . من بیشتر از برد ، از نوع بازی آن‌ها خوشحال هستم که بدون اتلاف وقت و بازی رو به جلو و خلق موقعیت‌های فراوان به فینال صعود کردند. امیدوارم نمایش ما سطح فنی لیگ یک را به خوبی نشان داده باشد . 


حسن‌زاده در ادامه بیان کرد : ما باید تمرکز خود را به لیگ یک برگردانیم . این بازی برای ما تمام شد و باید آن را فراموش کنیم و در حال حاضر ادامه مسابقات لیگ یک برای مهم است . من از همه طرفداران خونه به خونه درخواست دارم که حمایت خود را از تیم ادامه دهند تا بتوانیم یک جشن بزرگ برای صعود به لیگ برتر بگیریم و بعد از آن ، خود را برای فینال جام حذفی آماده کنیم . ما به دنبال این هستیم بازی قابل قبولی مقابل تیم بزرگ استقلال انجام دهیم و امیدوارم با ارائه یک نمایش عالی مسیر خوب خود را ادامه دهیم . 


مالک خونه  به خونه در آخر گفت : خیلی خوشحالیم که به فینال صعود کردیم و این فرصت خوبی است تا کادرفنی تیم ملی بازیکنان شایسته ما به خصوص روح‌الله باقری را ببیند . کادرفنی تیم ملی نشان داده که به بازیکنان شایسته توجه می‌کند و ما هم همین توقع را خواهیم داشت .

دیدگاه‌ها