کد خبر : 1510647 | 19 اسفند 1396 ساعت 11:53 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ویدیچ: در آستانه پیوستن به لیورپول بودم

نمانیا ویدیچ، مدافع سابق یونایتد تایید کرد که در مقطعی در آستانه پیوستن به لیورپول قرار داشته، ولی در نهایت راهی یونایتد شده است.

ویدیچ: در آستانه پیوستن به لیورپول بودم

به گزارش "ورزش سه"، ویدیچ مدت‌ها در قلب خط دفاعی یونایتد نمایش‌های درخشانی داشت و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ و لیگ برتر نیز شد. حال او مدعی شد که تیم مورینیو پتانسیل قهرمانی در چمپیونزلیگ را دارد و همچنین از اتفاق جالبی در گذشته رونمایی کرد.

 

او گفت:" تیمی که در موردش صحبت می‌کنیم، منچستریونایتد است. می‌دانم که لیگ برتر بزرگتر است؛ ولی فکر می‌کنم چمپیونزلیگ در دسترس باشگاه است. وقتی فصل شروع شد، فکر می‌کردم یونایتد شانس بیشتری برای بردن چمپیونزلیگ تا لیگ برتر دارد، زیرا بازیکنانی که خریداری شده بودند، زمان کافی برای هماهنگی نداشتند. به علاوه مورینیو مربی تاکتیکی است و اروپا را به خوبی می‌شناسد. او می‌داند چه بازی‌هایی پیش رویش است و برایش آماده خواهد بود. "

 

 

1288965

 

 

ویدیچ سپس درباره نزدیک بودنش به حضور در لیورپول گفت:" در دوران رافا بنیتس بود. چندین بار با او صحبت کردم؛ ولی در واقع صحبت‌های اصلی را همسرم با او انجام داد. او قصد جذب من را داشت؛ ولی نمی‌دانم در آن موقع مشکل چه بود. پیش از پیوستن به یونایتد با او صحبت کردم، هر چند ملاقاتی بین ما نبود. آن موقع در مسکو بودیم و با تلفن با بنیتس صحبت کردم و همسرم صحبت‌ها را ترجمه می‌کرد.

به آنها نه نگفتم. آنها به من گفتند که من را می‌خواهند. تا آستانه انتقال هم پیش رفتیم. ولی در نهایت موضوع یونایتد پیش آمد و گفته شد که آیا می‌خواهی برای یونایتد بازی کنی و من هم پاسخ مثبت دادم. در عرض 2 روز این انتقال نهایی شد. سپس لیورپول شروع به اقدامات جدی کرد؛ ولی انتقال من به یونایتد نهایی شده بود."

دیدگاه‌ها