کد خبر : 1510830 | 20 اسفند 1396 ساعت 09:32 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی یوونتوس - اودینزه

دو تیم یوونتوس و اودینزه، امشب در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی یوونتوس - اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری که در بازی‌های اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند،  با شکست هفته گذشته ناپولی توانستند اختلافشان با این تیم را به تنها 1 امتیاز برسانند و حالا در وضعیت خوبی برای کسب صدرنشینی قرار بگیرند. آنها هفته گذشته در چمپیونزلیگ نیز موفق شدند تاتنهام را با پیروزی در ومبلی حذف کنند و با روحیه ای بالا پا به این دیدار خواهند گذاشت. حال بیانکونری منتظر لغزش ناپولی خواهد بود تا  صدر جدول را از آن خود کرده و هفتمین قهرمانی پیاپی  را به دست آورد.

 

 

1284240

 

 

در آن سو، اودینزه با 33 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته  و در فرم خوبی قرار ندارد. آنها در 6 بازی اخیر، 4 شکست را متحمل شده اند و 1 پیروزی و 1 تساوی نتیجه تلاششان در دیگر بازی‌ها بوده است. از همین رو، یووه احتمالا کار آسانی با توجه به فرم اودینزه پیش رویش خواهد داشت، هر چند که اودینزه همواره مقابل بانوی پیر نتایج خوبی کسب کرده است.

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یووه، 2 تساوی و 1 پیروزی برای اودینزه به دست آمده است. برناردسکی و کوادرادو به علت مصدومیت و ساندرو و لیخت اشتاینر به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. حضور مانژوکیچ نیز در این دیدار مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1289202

دیدگاه‌ها