کد خبر : 1510831 | 20 اسفند 1396 ساعت 08:58 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

من فرزند قدیمی الهلال هستم

شلهوب: با اراده قوی از بحران خارج می شویم

الهلال بعد از شکست در آخرین بازی برابر الاتفاق در لیگ عربستان حالا باید در سه بازی آینده اش به پیروزی برسد تا قهرمانی اش در این فصل از دست نرود.

شلهوب: با اراده قوی از بحران خارج می شویم

به گزارش " ورزش سه" الهلال با وجود شکست برابر الاتفاق ، کماکان صدرنشین لیگ عربستان است هرچند در سه هفته مانده به پایان مسابقات اختلاف یک امتیازی این تیم دو تیم صدرنشینی الهلال را که اینروزها با افت و چالش مواجه شده به خطر انداخته است. محمد شلهوب مدافع قدیمی و 37 ساله تیم الهلال عربستان در این رابطه گفت:« ما به این گونه فشارها عادت داریم اما اگر اراده ای قوی داشته باشیم لیگ از دست نخواهد رفت.» او افزود: « باخت برابر الاتفاق بالاخره تاثیرات منفی روی ما داشته ولی همانطور که گفتم با اراده ای قوی می توانیم بر این فشاری که وجود دارد غلبه کرده و به شرایط خوبمان برگردیم.»


مدافع باتجربه الهلال همچنین اضافه کرد:« بازی ما برابر الاهلی یک بازی تعیین کننده خواهد بود و مشخص می شود چه تیمی قهرمان خواهد شد. ما تمام سعی و تلاشمان را می کنیم که در هر سه بازی آینده پیروز شویم تا بدون دغدغه و اما و اگر به مقام قهرمانی برسیم.»


محمد شلهوب در رابطه با جنگ و جدل هایی که درباره تمدید قراردادش با الهلال وجود دارد گفت:« نه ناراحتم و نه عصبانی، چرا که تفاهم عمیقی میان من و باشگاه هست. من یکی از فرزندان قدیمی این باشگاه هستم و مشکلی وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها