کد خبر : 1511444 | 22 اسفند 1396 ساعت 09:55 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی - اشنایدر ؛ برگ برنده الغرافه در آسیا

سرمربی الغرافه قطر در بازی مقابل الاهلی عربستان، سه برگ برنده دارد و می‌تواند با تکیه بر آن‌ها برد مهم و حساسی در جده به دست آورد.

طارمی - اشنایدر ؛ برگ برنده الغرافه در آسیا

به گزارش “ ورزش سه “ الغرافه قطر در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مهمان تیم الاهلی عربستان خواهد بود . یاران مهدی طارمی روزهای گذشته به جده سفر کردند تا با ارائه یک بازی مناسب مقابل الاهلی ، امتیاز لازم هم از این‌ مسابقه را به دست آورند و شانس صعود از این گروه را‌ برای خود زنده نگه دارند . الغرافه قطر در حال حاضر با کسب ۴ امتیاز در رده سوم‌ گروه نخست مسابقات قرار دارد .


الغرافه برای پیروزی در این بازی می‌تواند به ۳ برگ برنده خود اتکا کند . یکی از آنها ، وسلی اشنایدر است که با ارائه بازی‌های درخشان یکی‌از وزنه‌های الغرافه محسوب می‌شود. این هافبک تا به اینجای فصل بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و در مسابقه قبلی الغرافه و السیلیه یکی از ستارگان تیمش بود و برد را برای آن‌ها به ارمغان آورد . این هافبک هلندی در بازی اخیر خود علاوه بر ارسال یک پاس گل ، دو گل هم به ثمر رسانده تا به مهره‌ای تاثیر گذار به خصوص در خط حمله الغرافه‌ تبدیل شود و‌ سرمربی این تیم حساب ویژه‌ای روی وی باز کند .


دومین بازیکن تاثیرگذار الغرافه ، مهاجم ایرانی این تیم ، یعنی مهدی طارمی لقب گرفته است. بازیکنی که قدرت هجومی‌ و حمل توپ فراوانی دارد. این بازیکن از کوچک‌ترین فرصت‌ها در بازی استفاده کرده و توپ را وارد دروازه حریفان خود می‌کند. طارمی در بازی تیمش مقابل الاهلی عربستان مسئولیت بسیار مهمی دارد تا پیروزی را برای الغرافه به دست آورد.


سومین برگ برنده این تیم هم بازیکنان جوانی هستند که در ترکیب الغرافه حضور دارند. بازیکنانی که انرژی فراوانی به تیم تزریق کرده و جان تازه‌ای به الغرافه بخشیده‌اند.


از جمله بازیکنان جوان تیم‌ قطری می‌توان به معز علی اشاره کرد که در دفاع راست قرار دارد. احمد علا که توسط بولنت ؛ سرمربی این تیم در خط حمله مورد استفاده قرار می‌گیرد و موید حسن که در میانه زمین برای الغرافه ایفای نقش می‌کند و در کنار عاصم مادیمو و عثمان نیروی تازه‌ای در به الغرافه تزریق کرده‌اند.


این تیم‌ به دنبال این است که با برتری مقابل الاهلی شانس صعود به مرحله حذفی را افزایش دهد و بتواند دوری ۵ ساله خود را با راه‌یابی به مراحل بالاتر جبران کند.

دیدگاه‌ها