کد خبر : 1511459 | 22 اسفند 1396 ساعت 10:17 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده لیگ قهرمانان را تا 3 هفته بعد بستیم 

لادروپ: الریان هنوز صعود نکرده است

سرمربی الریان قطر اعلام کرد که تیمش برای صعود از گروه آسیایی همچنان باید تلاش کند.

به گزارش "ورزش سه"، الریان قطر شب گذشته در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال پیروزی ارزشمندی را به دست آورد تا 6 امتیازی شود و شانس خود برای صعود از گروه را افزایش دهد. با این حال میشل لادروپ سرمربی الریان می‌گوید هنوز صعود الریان قطعی نشده و بازیکنانش باید با تمرکز بالا دو بازی آینده را با موفقیت پشت سر بگذارند.


لادروپ بعد از برتری مقابل الهلال عربستان گفت:‌ ما با وجود این پیروزی خوب، هنوز صعود نکرده‌ایم. در بازی دیروز همه چیز آنطور که توقع داشتیم پیش رفت. ما می‌دانستیم کار سختی داریم. هر دو تیم برای برد تلاش کردند و خوشحالم که در نهایت برنده بازی بودیم. شانس صعود ما با این پیروزی بیشتر شد و این نشان می‌دهد که پیشرفت خوبی داشته‌ایم. الریان در فاز تدافعی مقابل هر تیمی بازی کند، خوب کار می‌کند و دیروز هم برای برد به زمین رفته بودیم.

 

1289789


وی ادامه داد: در بازی با الهلال به تیم حریف فضای کافی را ندادیم و توانستیم پیروز شویم. باید از اشتباهات قبلی درس بگیریم و همینطور ادامه دهیم تا در دو بازی آینده هم موفق باشیم؛ البته پرونده این بازی را بستیم و از حالا به مسابقات لیگ قطر فکر می‌کنیم. بعد دوباره به لیگ قهرمانان برمی‌گردیم و تمرکزمان را روی بازی های آسیایی می‌گذاریم.


لادروپ در پایان گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها همه تلاششان را برای موفقیت تیم به کار گرفته‌اند و بازی های خوبی را به نمایش می‌گذارند.

دیدگاه‌ها