کد خبر : 1511467 | 22 اسفند 1396 ساعت 10:42 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الغرافه: الاهلی برای ما مثل کتاب باز است

بولنت معتقد است تیمش برای کسب برد به جده آمده است و به همین علت این بازی برای اهالی فوتبال بسیار جذاب خواهد بود .

سرمربی الغرافه: الاهلی برای ما مثل کتاب باز است

به گزارش “ ورزش سه “ بولنت ؛ سرمربی ترک تبار الغرافه قبل از رویارویی تیمش با الاهلی عربستان گفت : ما به بازیکنان خود اعتماد کامل داریم که مقابل حریف خود برنده شوند . بدون شک بازی سختی خواهد بود ، ولی بازیکنان ما مهارت و تجربه کافی را دارند که این بازی‌های سخت را پشت سر بگذارند . این بازی برای اهالی فوتبال ، بازی جذابی خواهد شد . به دلیل اینکه تیم ما برای پیروزی به جده آمده است و‌ من اعتقاد دارم بازیکنانم بهترین عملکرد را از خود به نمایش می‌گذارند و امیدوارم به هدف خود که برد است ، برسیم .


وی ادامه داد : ما یک جلسه تمرینی قبل از انجام این بازی داشتیم و  این مسئله طبیعی است؛ چون ما در آخر فصل قرار داریم و بازی‌های پشت سر هم انجام می‌دهیم. این دومین بازی ما در یک هفته مقابل الاهلی عربستان است و می‌توانم بگویم دو تیم به مانند یک کتاب باز برای هم محسوب می‌شوند.


بولنت در ادامه تصریح کرد : الغرافه و الاهلی امید و‌ شانس صعود به مرحله دوم را دارند . این انگیزه‌ای که هر دو تیم برای برد در این مسابقه دارند ، باعث خواهد شد که بازی سختی رقم بخورد . بنده معتقدم هر تیمی که با تمرکز در این بازی حاضر شود و از اشتباهات تیم حریف استفاده کند ، برنده این جدال سخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها