کد خبر : 1511838 | 24 اسفند 1396 ساعت 00:30 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

هاینکس: پیروزی مقابل بشیکتاش یک جنبه منفی داشت

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل بشیکتاش و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، از اینکه بازیکنانش در این دیدار کارت زردهای زیادی دریافت کردند، ابراز ناراحتی کرد.

هاینکس: پیروزی مقابل بشیکتاش یک جنبه منفی داشت

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان هاینکس که در دیدار رفت با 5 گل حریف ترکیه ای شان را شکست داده بودند، در دیدار امشب هم توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند و با برتری 8-1 در مجموع دو دیدار راهی مرحله بعد شوند. این در حالی است که متس هوملس، ژروم بواتنگ و رافینیا در این دیدار کارت زرد دریافت کردند؛ اتفاقی که هاینکس را ناراحت کرد.

او به خبرنگاران گفت:" من قبل از بازی هشدار داده بودم که باید منظم بمانیم و اجازه ندهیم که بازی فیزیکی آنها ما را تحریک کند. این تنها جنبه منفی بازی امشب بود، اینکه کارت زردهای زیادی دریافت کردیم."

 

1290172

 

هاینکس با پیروزی در این دیدار، به رکورد 11 پیروزی پیاپی در چمپیونزلیگ رسید؛ اما برای خودش این موضوع اهمیت زیادی ندارد.

 

" این مسئله اهمیت چندانی ندارد. من به پیروزی تیم، خوب بازی کردن و ادامه دادن پیشرفت مان اهمیت می دهم. این پیروزی خوبی بود. بشیکتاش در لیگ قهرمانان در خانه شکست نخورده بود و بنابراین بازی در اینجا آسان نبود. ما در زمان مناسب به گل رسیدیم و در مجموع 7-0 جلو افتادیم. طبیعی بود که پس از آن از شدت بازی مان کاسته شد."

دیدگاه‌ها