کد خبر : 1512131 | 25 اسفند 1396 ساعت 23:31 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف سهمیه‌های آسیایی سعودی‌ها مشخص شد؛

الهلال و الاهلی، عربستانی‌های ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان

تیم‌های الهلال و الاهلی با برتری مقابل حریفان خود توانستند جواز حضور در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

الهلال و الاهلی، عربستانی‌های ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱ امشب با انجام دو بازی پیگیری شد که الهلال صدرنشین مهمان القادسیه رده دوازدهمی بود و در دیگر دیدار هم الاهلی، تیم دوم جدول در خانه الرائد به میدان رفت.

 

الهلال عربستان که هفته قبل مقابل الاتفاق و بعد از آن در دیدار لیگ قهرمانان برابر الریان قطر شکست خورده بود، امشب به روند ناکامی‌هایش پایان داد و با تک گل محمد الشلهوب، ستاره ۳۷ ساله خود در دقیقه ۳۶ توانست به برتری یک بر صفر در دیدار با القادسیه دست پیدا کند.

 

الاهلی عربستان هم موفق شد با گل‌های لئوناردو، عمر السومه و حسین المقهوی در دقایق ۶۱، ۶۵ و ۷۶ با نتیجه ۳ بر صفر الرائد را از پیش رو بردارد و به سومین پیروزی متوالی برسد.

 

پیروزی در مسابقه امشب الهلال را ۵۲ امتیازی و الاهلی را ۵۱ امتیازی کرد تا با توجه به ۴۰ امتیازی بودن النصر، تیم سوم جدول و همچنین تنها دو هفته مانده به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ حرفه‌ای عربستان، این دو تیم همانند امسال به‌عنوان نماینده سعودی‌ها جواز حضور در مسابقات فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

 

در حال حاضر الهلال، صدرنشین و الاهلی، تیم دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان هستند و لغزش هر یک از تیم‌ها و برتری دیگری در دو هفته پایانی می‌تواند موجب قهرمانی رقیب آنها شود.

 

الهلال عربستان، حریف آسیایی استقلال با وجود شرایط مطلوبی که در لیگ حرفه‌ای عربستان دارد در گروه D لیگ قهرمانان قعرنشین است؛ ولی تیم الاهلی در آسیا شرایط مطلوبی داشته و در گروه A که تراکتورسازی هم در آن است، با ۸ امتیازی صدر جدول را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها