کد خبر : 1512269 | 26 اسفند 1396 ساعت 17:35 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایران جوان بوشهر 3 راه آهن 2؛

لیگ‌یک/ جنگ بقا به سود تیمی که امید داشت

تیم فوتبال ایران جوان بوشهر با کسب سه امتیاز از دیدار برابر راه آهن حالا از شانس بیشتری برای ماندن در رقابت ها برخوردار است.

لیگ‌یک/ جنگ بقا به سود تیمی که امید داشت

به گزارش "ورزش سه"، در پایین ترین قسمت جدول رده بندی لیگ یک سه تیم راه آهن، صبای قم و ایران جوان بوشهر با 10، 12 و 25 امتیاز حضور دارند.


البته پیش از آغاز دیدار راه آهن برابر ایران جوان بوشهر این امکان برای شاگردان محسن بیاتی نیا وجود داشت تا با پیروزی 13 امتیازی شوند و یک پله در جدول رده بندی صعود کنند، اما انگیزه های تیم ایران جوان بوشهر بیشتر بود و آنها که 22 امتیازی بودند موفق شدند با پیروزی در این مسابقه اختلاف خود را با تیم پانزدهم جدول رده بندی به 4 امتیاز کاهش دهند.


در این مسابقه ابتدا شاگردان حسین خطیبی با 2 گل سجاد مشایخ در دقیقه 41 و اویس کردجهان (پنالتی) در دقیقه 55 از حریف پیش افتادند، اما توفان دو دقیقه ای راه آهن در دقایق 56 و 58 و حسین طاهونی سبب شد تا بازی به تساوی کشیده شود. اما در آخرین ثانیه های این دیدار تیم ایران جوان بوشهر با توجه به انگیزه های بیشتری که داشت، جلو کشید و موفق شد در دقیقه 95 با گل عباس چاپی به سه امتیاز انگیزه بخش برای ادامه رقابت ها دست یابد.


حالا ایران جوان بوشهر این شانس را دارد تا با ارائه نمایش های خوب در 6 هفته باقی مانده، تیم دیگری را به عنوان سومین تیم سقوط کننده به همراه راه آهن و صبای قم معرفی کند و قطعا این تنها انگیزه آنها برای ورود به سال جدید محسوب می شود.

دیدگاه‌ها