کد خبر : 1512274 | 26 اسفند 1396 ساعت 17:45 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن 16 ساله در زمین داشتیم؛

سرمربی سیرالئون: تیم اصلی ما در تهران نبود!

جان کیستر سرمربی سیرالئون در نشست خبری بعد از دیدار با ایران شرکت کرد.

سرمربی سیرالئون: تیم اصلی ما در تهران نبود!

به گزارش "ورزش سه"، جان کیستر سرمربی تیم ملی سیرالئون حریف ایران در دیدار تمرینی در نشست خبری شرکت کرد. او در ابتدا درباره دیدار با ایران گفت: بازی دوستانه خیلی خوبی برای تیم کشور ما بود. تیم فوتبال ما یک دوره گذار را طی می کند و برخی بازیکنان تغییر می کنند. ما دو بازیکن 16 ساله برابر تیم ایران داشتیم. تیم ما مدتی است که شکل گرفته و امیدواریم در مسیر موفقیت مانند ایران حرکت کنیم.


وی افزود: آن چیزی که در زمین رخ داد قابل پیش بینی بود اما ما به اهداف خود رسیدیم و مسیر پیشرفت تیم ما ادامه پیدا کرد.


سرمربی سیرالئون در پاسخ به این سوال که آیا با تیم اصلی به تهران سفر کردید، پاسخ داد: این موضوع کاملا درست است که ما چند بازیکن در آمریکا و ترکیه داشتیم و این بازیکنان چون بازی در روز فیفا نبود در تهران حضور نداشتند. ما یک نسل جدید برای آینده می سازیم و این موضوع برای ما مهم است. در این بازی از بازیکنان جوان تر استفاده کردیم و چند بازیکن اصلی ما به دلیل مصدومیت و اینکه بازی در روز فیفا نبود، در تهران حاضر نشدند.


کیستر در واکنش به شایعه عدم برگزاری بازی و تاثیر آن بر روند آماده سازی این تیم، تصریح کرد: برخی مسائل و چالش ها وجود داشت و بازی با حضور بازیکنان ما انجام شد. دنیا با این چالش ها به پایان نمی رسد و ما امروز دو بازیکن 16 ساله به میدان فرستادیم که برای ما اهمیت داشت.


او در پاسخ به این سوال که آیا تعلیق فوتبال این کشور بر روند آماده سازی بازیکنان تاثیر داشته، خاطرنشان کرد: یک سری مشکلات وجود دارد اما من به عنوان مربی تیم روی مسائل فنی تمرکز دارم. بهانه جویی آسان است اما دلیل نتیجه نگرفتن ما به دلیل اختلاف سطح دو کشور بود. از ایران تشکر می کنیم که ما را دعوت کردند. خیلی وقت است که لیگ منظمی نداریم و من بعد از بازگشت از انگلستان این تیم را جمع کردم و حالا این تیم ملی کشور سیرالئون است.

دیدگاه‌ها