کد خبر : 1514138 | 10 فروردين 1397 ساعت 15:39 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

از زمین و هوا برای سه امتیاز نوروزی

دو تیم نفت و‌ استقلال تهران ، ظهر دیروز بازی حساسی برگزار کردند که منجر به ثبت گل با تاکتیک‌های مختلف شد.

به گزارش “ ورزش سه “ از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر دو‌ تیم هم شهری استقلال و نفت در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان شفر با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ برنده این بازی شدند .


این مسابقه هم برای استقلال و هم برای نفت از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود و  هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز این بازی ، برنامه‌ی ویژه‌ای داشتند . نفت با این‌ سه امتیاز ، شانس خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش می‌داد و‌ استقلال با امتیازات کامل این بازی ، در رده‌ی دوم جدول قرار می‌گرفت . همین امر سبب شد ، بازیکنان دو باشگاه خود را به آب و‌ آتش بزنند تا تیم خود را به گل برسانند .

 

1292466


در صحنه‌ی گل اول نفت ، این تیم با استفاده از ضربه‌ی کرنر و اشتباه مدافع استقلال به گل اول رسید . اما استقلالی‌های تهران در نیمه‌ دوم برای رسیدن به گلزنی از برنامه‌های متنوعی استفاده کردند . گل اول این تیم با خلاقیت وریا غفوری و کار ترکیبی با دیگر بازیکنان‌استقلال توسط جابر انصاری به ثمر رسید و گل دوم این تیم هم با سانتر دقیق و ضربه محکم امید نورافکن حاصل شد .


می‌توان گفت هر دو تیم در بازی دیروز ، برای رسیدن به گل از کارهای ترکیبی بر روی زمین و ارسال‌ از جناحین حساب باز کرده بودند که شاگردان شفر در این‌ راه موفق‌تر بودند‌.

 

دیدگاه‌ها