کد خبر : 1514219 | 11 فروردين 1397 ساعت 08:39 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

لذت فتح جام در حضور دشمن قدیمی

درکلاسیکر؛ حمله زنبورها به جشن قهرمانی بایرن

ال کلاسیکوی فوتبال آلمان امشب در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد و پایان آن ممکن است با جشن قهرمانی برای باورایایی ها همراه باشد.

درکلاسیکر؛ حمله زنبورها به جشن قهرمانی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت 27 هفته از بوندسلیگا، بایرن با کسب 66 امتیاز در صدر قرار دارد و شالکه 49 امتیازی این تیم را تعقیب می کند. بروسیا دورتموند، حریف امشب بایرن نیز با 48 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

بایرن در دو سال اخیر هرگز در بازی های خانگی مغلوب نشده و با ادامه همین روند در برابر دورتموند می تواند جشن قهرمانی بگیرد. در سوی مقابل، دورتموند نیز می تواند با برتری بر بایرن و توقف احتمالی شالکه، یک پله صعود کرده و رده دوم را از آن خود کند.

 

 

1292527

 

 

بایرن می تواند با کسب پیروزی در این دیدار، ششمین قهرمانی پیاپی خود را در بوندس لیگا مسجل کند. در صورت شکست یا تساوی شالکه مقابل فرایبورگ، باواریایی  ها می توانند برای اولین بار پس از سال 2000 با پیروزی در مقابل تماشاگران خودی جشن قهرمانی برپا کنند. بایرنی ها در آخرین دیدار خود در لیگ که پیش از بازی های دوستانه ملی برگزار شد در مقابل لایپزیش شکست خوردند. در حالی که شاگردان اشتوگر با پیروزی 1 بر 0 مقابل هانوفر، شانس خود را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده بیشتر کرده اند.

 

 

1292528

 


بایرن مونیخ در آخرین دیدار خود در لیگ مقابل لایپزیش با نتیجه 1 بر 2 شکست خورده است. سیستم چرخشی در استفاده از بازیکن باعث شده است این تیم اولین شکست خود را در سال 2018 متحمل شود و در این بازی به دنبال جبران این شکست خواهد بود. در این دیدار، انتظار می رود بایرن مونیخ حاکم میدان بوده و در مقابل تماشاگران خودی به پیروزی دست یابد.


دورتموند در 12 دیدار اخیر خود در لیگ تحت هدایت اشتوگر شکست نخورده است، اما آن ها در مقابل سالزبورگ در لیگ اروپا شکست خورده و از دور رقابت ها کنار رفته اند. اشتوگر برای تثبیت جایگاه خود در دورتموند برای فصل آینده، باید تدبیری اندیشیده و وضعیت تیم خود را از نظر حمله و مالکیت توپ بهبود بخشد.

 

 

1292531

 


یوپ هاینکس در بازی روز شنبه می تواند چهارمین قهرمانی خود را در لیگ با بایرن مونیخ جشن بگیرد. در سوی دیگر میدان و بر روی نیمکت دورتموند، پیتر اشتوگر در 6 دیداری که در بوندس لیگا و با تیم های مختلف در مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته، تنها یک امتیاز کسب کرده است و به نظر می رسد در این هفته نیز کار دشواری در پیش روی خواهد داشت.

 

 

1292530

 

 

برای بازی امشب، دورتموند غایب بزرگی چون مارکو رویس دارد که به دلیل مصدومیت همسترینگ در کلاسیکر را از دست داده است. دیگر غایبان دورتموند، عمر توپراک، کاگاوا و یارمولنکو هستند. در جبهه بایرن نیز نویر، برنات و کومان مصدوم هستند و حضور ژروم بواتنگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال آرین روبن به این بازی خواهد رسید.

 

بایرن که در 35 دیدار اخیر خود در بوندسلیگا شکست نخورده، در 5 مصاف اخیرش برابر دورتموند حداقل دو گل به ثمر رسانده است و شانس اول کسب پیروزی محسوب می شود.

 

ترکیب احتمالی دو تیم: 

 

 

1292547

 

دیدگاه‌ها