کد خبر : 1514439 | 12 فروردين 1397 ساعت 11:34 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: حیف است سپیدرود در لیگ نماند

توحید غلامی می گوید سپیدرود فصل بعد برای سهمیه آسیایی تلاش خواهد کرد.

غلامی: حیف است سپیدرود در لیگ نماند

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی یکی از هافبک های شوتزن فوتبال ایران به حساب می آید که در بازی با سایپا نیز دروازه تیم علی دایی را به زیبایی باز کرد. این هافبک 26 ساله که سابقه بازی در تیم استقلال را هم دارد، مصاحبه کوتاه با ورزش سه انجام داده و به سوالات پاسخ داده است.

 

غلامی در خصوص پیروزی مقابل پارس اینطور گفته است: بازی بسیار سختی با پارس داشتیم و شاید بتوان گفت سخت ترین بازی ما بود چرا که آن ها تیم جنگنده ای بودند اماباتوجه به حضور پرتعداد تماشاگران، ما ملزم به کسب 3 امتیاز بودیم و خدا هم کمک کرد و با همت بچه ها و کادرفنی و هواداران توانستیم سه امتیاز را بگیریم. 

او ادامه داد: نتیجه دیگر تیم های مدعی سقوط از جمله استقلال خوزستان تفاوتی برای ما ندارد و ما باید بازی های خودمان را ببریم و امتیاز جمع کنیم و برای ما فرقی ندارد که آن ها چه می کنند.

 

این بازیکن درخصوص غیبت علی کریمی روی نیمکت هم اظهار داشت: آقای کریمی سرمربی تیم ماست و این چیز مشخصی است. مربی هرچه بزرگتر باشد، تاثیرش بیشتر است. آقای کریمی اگر در زمین باشد، انگیزه بازیکنان هم بالا می رود. نبود آقای کریمی بی تاثیر نبود و ایشان بین نیمه با صحبت هایشان انرژی را به ما منتقل کردند و ما در نیمه دوم بیشتر حمله کردیم. انشالله بتوانیم با کمک ایشان تیم را حفظ کنیم.

 

غلامی درباره شوت زیبا که به دروازه پارس زد و با عکس العمل فروزان همراه بود نیز گفت: ما تمرین شوت زیاد می کنیم اما من از اول شوت زنی را دوست داشتم و تمرین زیاد هم کردم. خدارا شکر این بازی یک شوت هم زدم که آقای فروزان توپ را خوب درآورد.

ستاره خط میانی تیم سپیدرود در پایان در خصوص شانس بقای نماینده گیلان گفت: شرایط ما با آقای کریمی بسیار فرق کرده و این را همه میبینند. این تیم باید در لیگ بماند و حیف است که تیمی با این هواداران و مربیگری علی کریمی در لیگ نماند. ما فکر سقوط را هم نمیکنیم و صددرصد سال بعد هم در لیگ هستیم و سال بعد تیم بهتری هم خواهیم داشت و حتا فکر سهمیه آسیایی هم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها