کد خبر : 1514635 | 13 فروردين 1397 ساعت 21:15 | 113.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: به احترام تیمم خواهم ایستاد

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با الریان شرکت کرد.

شفر: به احترام تیمم خواهم ایستاد

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با الریان درباره این دیدار صحبت کرد. مشروح صحبت های شفر در ادامه می آید:

 

 

صحبت های اولیه؟


در حالت عادی باید الان به احترام تیمم بایستم. کاری که ما امروز انجام دادیم فوق العاده بود و به تیمم افتخار می کنم.

چند بازیکن مصدوم در این دیدار داشتیم اما در چند روز گذشته مرتب با کادرفنی جلسه داشتیم و به دنبال بازیکنان جانشین بودیم. فیلم بازی الریان را دیدیم و به این جمع بندی رسیدیم که ترکیب امروز را به میدان بفرستیم. همه کارهایی که در تمرینات و به ویژه در تمرین روز گذشته انجام دادیم در زمین دیدیم. الریان تیم بسیار خوب و جنگنده ای است و به این تیم تبریک می گویم. شاید این سوال به وجود بیاید که چرا قربانی و دیگر بازیکنان به میدان نرفتند اما باید بگویم تیم ما عملکرد خوبی داشت و بر اساس تاکتیک تیمی بازیکنان را انتخاب کردیم و همه بازیکنان عالی بودند. دو بر صفر نتیجه خوبی است اما کافی نبود. از هواداران نیز تجلیل می کنم که در روز تعطیل ملی در ورزشگاه حاضر شدند و این پیروزی برای همه هواداران است. یک نفس راحت می کشیم، استراحت می کنیم و باید بگویم از عملکرد همه و همه عوامل خوشحال هستم که برای موفقیت تلاش کردند.

 

 

تغییر ترکیب استقلال؛ جبر یا انتخاب؟


این یک امتحان برای خبرنگاران بود(با خنده). ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم و توپ را نگه داریم. ما تاکید داریم تا روی زمین و تک ضرب بازی کنیم.

اسماعیلی بسیار سرعتی است و به خوبی توپ را نگه می دارد. جپاروف مانند دیوار است. او پاس های غافلگیر کننده ای به بازیکنان می دهد. شاید برای اولین مرتبه بود که با این سبک بازی می کردیم و بابت این موضوع خوشحالم و باید از کادرفنی تشکر کنم.

ما خیلی خوب حریف را می شناختیم. می دانستیم که مدافعان الریان روی هوا خوب عمل می کنند و به همین دلیل روی زمین می خواستیم به آنها ضربه بزنیم. ما امروز تنها دو ارسال بلند داشتیم و این همان موضوعی است که ما می خواهیم تا مهاجمان روی زمین و تک به تک صاحب توپ شوند. از عملکرد سهرابیان در اولین بازی آسیایی خوشحالم. همچنین سایر ملی پوشان عملکرد بسیار خوبی داشتند. شاید آنها به خاطر پروازهای تیم ملی خسته بودند اما در لیگ و آسیا بازی کردند. از همه تیمم تشکر می کنم. همچنین حیدری فرمانده سمت راست تیم ما بود و از او تشکر می کنم. روزبه چشمی نیز با حرکتی که انجام داد به شدت تشویق شد. ما امروز تنها یک بازیکن خارجی داشتیم و دیگر بازیکنان بسیار خوب ایرانی بودند.

 

 

زوج سازی استقلال در کناره ها و تغییر استراتژی؟


راجع این موضوع به صورت تئوری و عملی صحبت کردیم. امروز برای هر دو بازیکن در سمت راست روز خوبی بود و هر دو عملکرد خوبی داشتند. بازیکنان جوان و با تجربه ما می خواهند یاد بگیرند تا بهتر و بهتر و بهتر شوند.

دیدگاه‌ها