کد خبر : 1514689 | 13 فروردين 1397 ساعت 22:27 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

در ارائه بازی خوب به ثبات رسیدیم

افتخاری: دو فصل دیگر باید شفر را نگه داشت

مدیرعامل استقلال می گوید استقلال اکنون فوتبال خوبی به اجرا در می آورد. در این بازی فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

افتخاری: دو فصل دیگر باید شفر را نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، سیدرضا افتخاری در پایان دیدار استقلالی ها برابر الریان قطر گفت: به همه هواداران تیم استقلال و مردم ایران تبریک می گویم. ممنونم در کنار استقلال هستند و از این تیم حمایت می کنند. بازی خوبی مقابل الریان داشتیم و می توان گفت آغاز مناسبی در سال جدید داشتیم. استقلال به هوادارانش عیدی داد. امیدوارم این پیروزی ها تداوم داشته باشد و بتوانیم به تدریج مشکلات استقلال را حل کنیم. تیم اکنون به ثبات رسیده و باید حواس مان به تیم باشد که همینطور هم هست. با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان خوب مان مصدوم بودند با جوان های تیم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و می دانستیم پیروزی دور از دسترس نبود. 


او ادامه داد: استقلال اکنون فوتبال خوبی به اجرا در می آورد. در این بازی فرصت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. علاوه بر آن فرصتی هم به حریف مان ندادیم. ما به گونه ای بازی کردیم که پیش از پایان بازی مهمانان قطری ما ورزشگاه را ترک کردند. 


مدیرعامل آبی ها ادامه داد: از همه هواداران ممنونیم که روز سیزده به در به ورزشگاه آمدند. نکته مهم این بود که هیچ اتفاقی روی سکوها نیفتاد چرا که سال قبل در برخی از بازی ها اتفاقاتی افتاد که باعث جرائم سنگین مالی برای ما شد. 


او درباره تسویه حساب با بازیکنان سابق استقلال گفت: ما روند تسویه حساب با بازیکنان استقلال را آغاز کرده بودیم اما اگر شب عید نتوانستیم قطعا به زودی این اتفاق می افتد و این گونه نیست که تسویه حساب مالی با آنها نشود. امیدوارم بتوانیم مشکل باشگاه را از این نظر حل کنیم. 


افتخاری درباره تمدید قرارداد با شفر گفت: شب گذشته جلسه ای سه ساعته با ایشان داشتم و روند صحبت ها به گونه ای بود که هر دو طرف تمایل به ادامه همکاری دارند اما ما باید تعهدی را بپذیریم که بتوانیم از عهده آن بربیاییم. 


او درباره رقم بالای قرارداد شفر گفت: نه اصلا رقم قرارداد او بالا نیست اما مسئله مالی او با سایر اعضای کادر را یکسان کردیم و یک جا آن را محاسبه می کنیم که در این صورت می توانیم از عهده آن بربیاییم. من به او گفتم که زمانی با شما صحبت کردم برای مدت زمان کوتاه نبود چرا که یک مربی باید زمان لازم را برای پیاده کردن برنامه های خود داشته باشد همانطور که می بینید برانکو با پرسپولیس توانست بعد از مدت زمان زیادی به برتری برسد. من فکر می کنم حداقل دو فصل دیگر باید شفر را به همراه داشته باشیم. 


مدیرعامل استقلال درباره تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: تمدید قرارداد با بازیکنان مان را آغاز می کنیم تا الان فرصتی برای این کار نبود اما به مرور این روند را آغاز می کنیم. 
او درباره تیم ملی نیز گفت: ما گفته بودیم با مربیان تیم ملی هماهنگی کامل خواهیم داشت . ما می خواهیم به تیم ملی و کی روش کمک کنیم چرا که موفقیت آن در جام جهانی به نفع فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها