کد خبر : 1514881 | 14 فروردين 1397 ساعت 17:07 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهار گل اف‌سی سیدنی به سوون سامسونگ

لیگ قهرمانان/ کره‌ای‌ها کاشتند استرالیایی‌ها درو کردند

در حالی که همه هواداران کره ای معتقد بودند تیم سوون سامسونگ می تواند برابر حریف استرالیایی خود به پیروزی راحتی دست پیدا کنند نتیجه عجیبی را در پایان بازی شاهد بودند.

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا 2018 از ساعت 15:30 دو تیم سوون سامسونگ کره جنوبی و اف سی سیدنی استرالیا به مصاف یکدیگر رفتند و تا احتمالا صعود تیم میزبان و حذف مهمان را رقم بزنند اما این اتفاق هرگز نیفتاد و اتفاقا تیم استرالیایی موفق شد امیدهای خود را برای صعود زنده کنند.


همانطور که پیش بینی می شد بازی با حملات کره ای ها آغاز شد و این تیم چند بار تا مرز فروپاشی دروازه حریف خود پیش رفت اما این تیم مهمان بود که برخلاف جهت جریان بازی به گل رسید. سیدنی ابتدا در دقیقه 23 توانست دروازه حریف خود را باز کند اما تنها یک دقیقه بعد اسیر مهاجم حریف شد و بازی به تساوی کشیده شد. البته این نتیجه هم تنها 7 دقیقه باقی ماند و در دقیقه 31 بازهم استرالیایی ها به گل رسیدند.

 

1293257


پس از آغاز نیمه دوم تلاش کره ای ها برای به تساوی کشاندن بازی آغاز شد اما هرچه آنها حمله می کردند این تیم استرالیایی بود که گلزنی می کرد چرا که علیرغم حملات فراوان سوون سامسونگ، سیدنی دوبار دیگر در دقایق 79 و 1+90 موفق شدند پیروزی خود را پررنگ تر و البته عجیب تر کند.


سامسونگی ها در حالی که می توانستند با برتری در این بازی صعود خود را تا حد زیادی حتمی کنند در حال حاضر 7 امتیازی شدند و در رده دوم گروه H قرار گرفتند. در طرف دیگر سیدنی نیز با این برتری موفق شد خود را 5 امتیازی کند تا برای صعود از این گروه امیدوار شود. آنها در صورت پیروزی در بازی آخر و شکست سوون سامسونگ به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها