کد خبر : 1515184 | 15 فروردين 1397 ساعت 21:21 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

کسب افتخاری دیگر در اروپا برای زیدان

استادیومی که روز سه شنبه یوونتوس در آن بازی کرد، از شبی بهره مند شد که در تاریخ فوتبال به یاد خواهد ماند.

کسب افتخاری دیگر در اروپا برای زیدان

 

به گزارش "ورزش سه"، حتی اگر این یادآوری چیزی نباشد که هواداران تیم یوونتوس انتظارش را می کشیدند. تیم زیدان انرژی، تسلط و برتری خود را به رخ کشید و به روند موفقیت های این سرمربی فرانسوی در اروپا کمک کرد. آنها نخستین تیمی شدند که کاپ لیگ قهرمانان را با طراحی جدیدش دو بار متوالی دریافت کرده اند. 


موفقیت در سطح قاره ای چیز جدیدی نیست، اما از زمانی که زیدان هدایت این تیم را که آن موقع شرایط خوبی نداشت به عهده گرفت، آنها را به سطح بالاتری رساند و در صورت پیروزی، این چهارمین بار در پنج فصل متوالی خواهد بود که تیم رئال موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان خواهد شد. تنها کسی که می تواند با زیدان رقابت کند، آلفردو دی استفانو است که در سال 1950 میلادی (تقریبا هفتاد سال پیش) سکان هدایت این تیم را در دست داشت.

 

1293392


ورزشگاه های المپیکو در رم، آلیانز در مونیخ، سن پائولو در ناپولی، پارک دو پرنس در پاریس و حالا ورزشگاه یوونتوس در تورین؛ پنج عدد از مهمترین ورزشگاه های اروپا در دو سال اخیر شاهد قدرت نمایی یاران کریستیانو رونالدو بوده است. در تمام این ورزشگاه ها رئال به پیروزی رسیده، حتی اگر شرایط برایش در اسپانیا مساعد نبوده باشد؛ همانگونه که این فصل هم شرایط خوبی در لیگ نداشتند و در جام حذفی نیز بخت یارشان نبود.


یک قدم تا نیم نهایی


تیم رئال راه و رسم حذف شدن از لیگ قهرمانان را بلد نیست و از سال 15-2014 که در مقابل یوونتوسی که موراتا را در اختیار داشت شکست خوردند، روند پیروزهای خود را حفظ کرده اند. پس از پیروزی سه بر صفر در تورین، به نظر می رسد این بار لوس بلانکوس قصد انتقام گرفتن دارد. سه فصل متوالی است که زیدان هدایت رئال را بر عهده دارد و با این حال هنوز لوس بلانکوس نتوانسته از سد این حریف قدرتمند بگذرد.

دیدگاه‌ها