کد خبر : 1515277 | 16 فروردين 1397 ساعت 13:24 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: محاکمه سیسیلی بایرنی ها در آندلس

رسیدگی به پرونده پس از سوت پایان آغاز شد. بازیکنان بایرن مونیخ در دایره میانی گرد هم آمده بودند و به پاس‌های اشتباه، حرکت نکردن‌ها و مغلوب حریف شدن‌ها اشاره می‌کردند.

گزارش: محاکمه سیسیلی بایرنی ها در آندلس

به گزارش "ورزش سه"، انگار آنها بازی را باخته بودند. انگار آنها تیمی نبودند که باخت در خانه سویا را به برد 2 بر یک تبدیل کرده و در مسیر نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان قرار گرفته‌اند.


پس از پایان بازی، به توماس مولر گفتند که بازیکنان بایرن ناراحت به نظر می‌رسیدند. او گفت: «کاملا درست است. ما از این عصبانی بودیم که نتوانستیم در نیمه اول فرصت‌های بیشتری ایجاد کنیم، هرچند که فضای بسیاری در اختیار داشتیم. ما در حمله جهت‌گیری مناسبی نداشتیم و با یکی، دو اشتباه بد، باعث شدیم سویا به بازی مسلط شود.» یوپ هاینکس هم بسیار از تیمش ناراضی بود: «سازمان‌دهی ما در خط میانی بد بود. من در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم.»

 

 

1293728


متس هوملس، مدافع میانی بایرن هم گفت که این تیم آلمانی خوش‌شانس بوده که با آنکه در نیمه اول بد بود، نتیجه در پایان این نیمه مساوی شد. پابلو سارابیا در دقیقه 31 گل زد و گل او به دلیل دفاع ضعیف خوان برنات به ثمر رسید. خسوس ناباس هم در دقیقه 37 سانتر فرانک ریبری را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.


پاس‌های غیردقیق، حضور کمرنگ و نگران‌کننده بازیکنان در محوطه جریمه حریف که بیشتر به دلیل این بود که روبرت لواندوفسکی به شکل عجیبی منفعل بازی می‌کرد و کندی ذهن‌ها و پاهای بازیکنان نیز مشهود بود. در این مرحله از لیگ قهرمانان، اگر تیم‌ها مانند بایرن بازی کنند بختی نخواهند داشت.


هاینکس از سیستم محتاطانه‌تر 3-3-4 استفاده کرده بود و به این ترتیب یک مهاجم کم کرده و یک هافبک دفاعی اضافه کرده بود. این کار از هر دو جهت اثری منفی روی تیم گذاشت. مولر که به سمت راست برده شده بود کم‌اثر بود، و تیاگو و آرتورو ویدال، که زود هم تعویض شد، تاثیر چندانی روی جریان بازی نگذاشتند.


زمانی که خامس رودریگس در دقیقه 36 جای ویدال را گرفت، کیفیت بایرن در زمینه پاس‌کاری بهتر شد. اما اوضاع زمانی واقعا بهتر شد که رافینیا جای برنات را گرفت. این بازیکن برزیلی کهنه‌کار، در کنار ریبری تجربه را به سمت چپ زمین بایرن آورد. خاوی مارتینس، دیگر بازیکنی که در تیم قهرمان 2013 بازی کرده بود هم خوب بازی کرد و در یک صحنه با تکل فوق‌العاده‌اش نگذاشت که فرانکو واسکس گل دوم سویا را بزند. هوملس پس از بازی گفت: «از تکلی که او زد به اندازه یک گل خوشحال شدیم و جشن گرفتیم.»


زمانی که سویا خسته شد، بایرن بازی را کمی به عقب برد و در نهایت توانست روی ضدحملات فرصت‌های خوبی بسازد. ضربه سر تیاگو که در دقیقه 68 به گل تبدیل شد پاداش بازی بهتر بایرن بود، هرچند که البته این گل با کمی خوش‌شانسی هم به ثمر رسید.


با این حال بایرن در بسیاری از دقایق بازی، آشفته و بد بازی کرد. آنها البته هفتمین برد پیاپی خود در لیگ قهرمانان را کسب کردند. هوملس پس از بازی گفت: «اگر از هر کدام از ما در ابتدای بازی می‌پرسیدید که آیا دوست داریم بازی به همین شکل به پایان برسد، جواب مثبت می‌دادیم.» مولر هم گفت: «نکات مثبت بازی در نهایت بیشتر از نکات منفی بود. ما انتظارات بسیار بالایی از خود داریم.»

 

 

1293729

 

اکثر بازیکنان معمولا آنقدر از پیروزی خوشحال می‌شوند که حاضر نیستند به‌ صورت علنی به اشتباهات خود بپردازند، اما بایرنی‌ها کاملا آگاه‌اند که برای رسیدن به موفقیت، باید کارهای زیادی انجام دهند.


هاینکس گفـت: «ما باید بسیار بهتر شویم تا بتوانیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم.» هوملس هم موافق بود: «نمایش ما خوب بود. اما شما با خوب بودن فاتح لیگ قهرمانان نمی‌شوید.»
بازیکنان هر دو تیم گفتند هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. اما کیفیت بازیکنان بایرن زمانی کاملا به محک گذاشته می‌شود که آنها در بازی برگشت هم موفق شوند و سپس به مصاف تیم‌هایی بروند که بی‌رحم‌تر هستند.


بازی سه‌شنبه نکات متناقضی برای بایرن داشت. نقاط ضعف تاکتیکی و انفرادی بازیکنان را همه دیدند، و البته تاب‌آوری و نیمکت قوی بایرن هم به‌خوبی مشخص شد. تردیدی نیست که آنها می‌توانند به‌مراتب بهتر کار کنند. اما اینکه آیا یک بایرن بهتر، یا حتی بهترین عملکرد این بایرن در این فصل می‌تواند آنها را به قهرمانی برساند یا نه، بعدتر مشخص خواهد شد.
منبع: سایت ESPN

دیدگاه‌ها