کد خبر : 1515322 | 16 فروردين 1397 ساعت 16:32 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

واریز سه امتیاز جنجالی به حساب خونه به خونه

نماینده مازندرانی لیگ یک ، در بازی حساس روز گذشته خود ، علاوه بر کسب سه امتیاز حساس ، رکوردی جالب توجه از خود به جا گذاشت.

به گزارش “ ورزش سه “ عصر روز گذشته تیم خونه به خونه بابل در خانه به مصاف شهرداری تبریز رفت و در نهایت با تک گل حمید کاظمی از روی نقطه‌ی پنالتی ، توانست سه امتیاز حساس به دست آورد و فاصله خود را با نفت مسجدسلیمان حفظ کند .


اعلام این پنالتی از سوی داور بازی جنجال بسیاری در زمین ایجاد کرد . به طوری که سیروس دین‌محمدی و شاگردانش در پایان نیمه اول به سوی داور رفته و اعتراض شدیدی به وی وارد کردند . با بازبینی این صحنه مشکوک به خوبی می‌توان دید که مدافع شهرداری تبریز به مچ پای مهاجم خونه به خونه ضربه‌ای وارد می‌کند و باید منتظر ماند و‌ دید از نظر کارشناسان داوری آیا این ضربه شدت لازم را برای سرنگونی بازیکن داشته و یا با شبیه‌سازی مهاجم خونه به خونه ، داور به اشتباه برای این تیم اعلام پنالتی کرده است.

 

1293769

 

1293767


تیم خونه به خونه که با حضور اسکوچیچ در نیم فصل دوم مسابقات لیگ یک ، روند فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته و صعود به فینال جام حذفی را تجربه کرده است، در بازی دیروز اقدام به ثبت رکورد عجیبی کرد . این تیم بابلی در نیم فصل دوم موفق شده است ۷۳۳ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد . بیش از این رکورد خونه به خونه در نیم فصل اول در بسته نگه داشتن دروازه ۷۱۳ دقیقه بود که حالا توسط اسکوچیچ این رکورد ارتقا پیدا کرد .


بابلی‌ها که در حال حاضر با ۵۷ امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارند ، هفته آینده در انزلی به مصاف ملوان می‌روند و بازی حساسی با این تیم برگزار می‌کنند .

 

1293768

 

1293766

دیدگاه‌ها