کد خبر : 1515545 | 17 فروردين 1397 ساعت 18:31 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه های جالب کلوپ پیش از دربی مرسی ساید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از بازیکنان اورتون خواست در دربی مرسی ساید از برخوردهای خشن دوری کنند.

توصیه های جالب کلوپ پیش از دربی مرسی ساید

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ از "برخوردهای خشنی" که بازیکنانش در مصاف با تیم اورتون پیش رو خواهند داشت، اظهار نگرانی کرده و گفته است که نمی خواهد هیچ کدام از بازیکنانش را به خاطر مصدومیت از دست بدهد.


او از بازیکنان تیم اورتون خواهش کرد در مصافشان مقابل تیمش خیلی خشن بازی نکنند چراکه دربی مرسی ساید هم مانند دیگر بازیهاست و تنها "یک بازی فوتبال" است. تیم لیورپول هم اکنون در برهه ای بسیار حساس از فصل خود به سر می برد؛ آنها پس از مصافِ آخر هفته شان در استنلی پارک، باید بازی برگشت یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را مقابل منچستر سیتی انجام دهند.

محمد صلاح در بازی مقابل تیم منچستر سیتی که با نتیجه سه بر صفر به سود یاران یورگن کلوپ به پایان رسید، دچار مصدومیت شد و حالا مشخص نیست که به بازی برگشت می رسد یا خیر؛ به همین خاطر سرمربی تیم لیورپول کمی نگران شده و نمی خواهد در بازی روز شنبه بازیکن دیگری را به خاطر مصدومیت از دست بدهد. او خاطرنشان کرد که از حساسیت این بازی دربی کاملا آگاه است با این حال کمی از بابت تیم اورتون نگران است چراکه خاطرات خوبی از آنها در آنفیلد ندارد. 

 

1293679

 


این مربی آلمانی گفت: "من نظری راجع به عملکرد تیم اورتون در این فصل نمی توانم بدهم. این کار من نیست. من فقط می دانم که آنها برای برد در بازی آخر هفته انگیزه های بسیار بالایی دارند. آنها در بازیهایی که در زمین خود انجام داده اند، آمار خوبی دارند. اگر به زحمت افتاده اند، البته مطمئن نیستم آنها اینگونه راجع به این مسئله فکر کنند، به این خاطر بود که در خارج از خانه بازی می کردند، اما حالا در استوک به پیروزی رسیده اند. بازی آخرشان مقابل منچستر سیتی بود، اما مشخصا آن بازی جدای از این یکی است. آنها تیم خوبی دارند؛ یانیک بولاسیه به ترکیب برگشته، تئو والکات خرید جدید آنهاست و جنک توسون روزهای خوبی را سپری می کند. آنها به جز گیلفی سیگوردسون که مصدوم است، همه را در اختیار دارند. تیم فوتبال خوبی دارند. در دفاع، بسیار پخته عمل می کنند.

 

فکر می کنم برای تمام طرفداران اورتون این بازی دربی حساس تر از سایر بازیهاست. ما باید خود را کاملا برای آن آماده کنیم. اما امیدوارم همه به چشم یک بازی فوتبال به آن نگاه کنند. در این چند سال اخیر همیشه همینگونه بوده؛ حداقل یک چالش خشن در بازی خواهد بود؛ شاید حتی بیش از حد خشن. در تمام دربی هایی که تا کنون بازی کرده ام همیشه یک بازیکن فکر کرده که باید بیشتر در این بازی تلاش کنم. امیدوارم بدون اتفاق ناگواری بازی به پایان برسد. ما اهدافی داریم که باید به خاطر آنها بازیکنانمان را آماده نگه داریم. ما برای چالشهای دشوار کاملا آماده خواهیم بود. این یک بازی دربی است. ما باید دوباره آتش بازی راه بیندازیم، آنوقت شانس بیشتری خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها