کد خبر : 1515596 | 17 فروردين 1397 ساعت 21:31 | 60.1K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعیان: از تعویض دقیقه 2 هم ناراحت نمی‌شوم

هافبک استقلال راجع به حرکتی که بعد از تعویض مقابل سیاه جامگان انجام داد، توضیحاتی ارائه کرد.

شجاعیان: از تعویض دقیقه 2 هم ناراحت نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در این باره گفت: هیچ ناراحتی نداشتم؛ هر تصمیمی که آقای شفر بگیرد، تابع آن هستم؛ اگر توجه کنید، من در آن صحنه که آمدم روی نیمکت بنشینم، تمرکز آقای شفر روی بازی بود و نمی‌توانستم تمرکز ایشان را برهم بزنم؛ دیدید که با همه نیمکت‌نشینان دست دادم، نشستم و هیچ عکس العملی نشان ندادم.

 

او ادامه داد: اگر در مسابقه بعد آقای شفر در دقیقه 2 من را از بازی بیرون بکشد هم ناراحت نمی‌شوم؛ شاید خواسته‌هایی که آقای شفر داشتند را در زمین انجام ندادم و دلیل تعویض همین بود.

هافبک استقلال اضافه کرد: شاید سیاه جامگان را دست کم گرفته بودیم؛ ان‌شاالله سهمیه آسیایی می‌گیریم و تلاشمان را انجام می‌دهیم به آن برسیم.

 

شجاعیان در خصوص تمدید قرارداد باشگاه با بازیکنان و بحث ماندن شفر در این تیم عنوان کرد: این موضوعات را نمی‌دانم و خبر ندارم؛ هر تصمیمی باشگاه بگیرد و به صلاح تیم استقلال باشد، اتخاذ خواهد شد.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بحثی در رختکن اتفاق افتاد، گفت: در رختکن هیچ اتفاق خاصی نیافتاد و تعویض من تاکتیکی بود؛ باز هم می‌گویم اگر در مسابقه بعد در دقیقه 2 تعویض شوم، ناراحت نخواهم شد.

دیدگاه‌ها