کد خبر : 1515641 | 18 فروردين 1397 ساعت 09:13 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اورتون - لیورپول

دو تیم اورتون و لیورپول، امروز در دربی مرسی ساید در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اورتون - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ که با فرمی عالی پا به این دیدار می‌گذارند، با امید به اینکه بتوانند اختلافشان با یونایتد را کاهش داده و رده دوم را تصاحب کنند، برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد. 

 

لیورپول در حال حاضر در رده سوم جدول قرار گرفته و 66 امتیاز کسب کرده و تنها 2 امتیاز با یونایتد رده دومی فاصله دارد. در حالی که یونایتد امروز سخت ترین دیدار فصل خود را برگزار می‌کند و به مصاف سیتی در اتحاد خواهد رفت،

 

لیورپول امیدوار است که نتیجه مطلوب آنها یعنی شکست یونایتد رقم بخورد تا آنها با کسب پیروزی به رده دوم صعود کنند. شاگردان کلوپ در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 شکست کسب کرده اند و شرایط خوبی دارند. همچنین در چمپیونزلیگ نیز موفق به شکست دادن سیتی شده اند و با روحیه ای عالی پا به این دیدار حساس خواهند گذاشت.

 

 

1294011

 

 

در آن سو اورتون با 40 امتیاز در رده نهم قرار گرفته است. آنها که شروع خوبی در این فصل نداشتند، در نهایت با تغییراتی که در کادر فنی شان ایجاد شد، حالا اوضاع به مراتب بهتری دارند. در 6 تقابل اخیر، 3 پیروزی و 3 شکست برای اورتون به دست آورده و حالا دیدار با لیورپول می‌تواند یکی از سخت ترین بازی ‌های آنها باشد.

 

در 6 دیدار اخیر دربی مرسی ساید، اورتون هیچگاه پیروز میدان نبوده و 4 مسابقه با برتری لیورپول و 2 دیدار با تساوی به پایان رسیده است. تافی ها برای این بازی مک کارتی، استکلنبرگ، سیگوردسن هولگیت و مانگالا را در اختیار ندارند. لیورپول نیز گومز، کلاوان، ماتیپ و لالانا را در اختیار نخواهد داشت و حضور کلاین، جان و صلاح مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1294010

دیدگاه‌ها