کد خبر : 1515665 | 18 فروردين 1397 ساعت 10:36 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

زندگی ادامه دارد، نمی‌توانیم عزا بگیریم

عباسی: با خداداد و هواداران به لیگ برتر برمی‌گردیم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان اعلام کرد سال آینده برای بازگشت به لیگ برتر تلاشش را به کار می‌گیرد.

عباسی: با خداداد و هواداران به لیگ برتر برمی‌گردیم

محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره سقوط زودهنگام تیم سیاه جامگان مشهد به لیگ دسته اول عنوان کرد: این‌ها زودگذر است. فوتبال هم مثل زندگی بالا و پایین دارد و تیمی که زمان زیادی از تولدش نمی‌گذرد از این دست مسائل زیاد تجربه می‌کند. شما دیدید استقلالی که دیروز ما را شکست داد، در گذشته شرایط خوبی نداشت اما برگشت و با اقتدار در لیگ حضور یافت. تیم ما هم با سازماندهی جدید و تجربه های گران‌بهایی که به دست آورده دوباره به لیگ برتر برمی‌گردد.


وی ادامه داد: ما به تیم‌داری خود ادامه می‌دهیم. به خاطر مردم مشهد با روحیه بالا کار را دنبال می‌کنیم و انشاءالله با حمایت خود مردم مشهد برمی‌گردیم.


مالک سیاه‌جامگان همچنین گفت:‌ زندگی ادامه دارد، با سقوط سیاه‌جامگان دنیا که تمام نشده است. شما به تیم پیکان نگاه کنید چند بار به لیگ یک رفته و برگشته است. تیم‌های بزرگی این اتفاق برایشان افتاده است. با این حال فوتبال ادامه دارد و ما برای سقوط نباید عزا بگیریم. امروز که افتادیم باید منسجم تر و مصمم تر تصمیم گیری کنیم تا بتوانیم به لیگ برتر برگردیم. حالا باید تیم را بلند کنیم که نیاز به روحیه، استقامت و پشتکار دارد. ما سعی می‌کنیم این رویه را به اعضای تیم تزریق کنیم تا بتوانیم از این شکست پیروزی دوباره ای بسازیم.


عباسی در پایان درباره وضعیت کادرفنی سیاه جامگان افزود: آقای مهابادی به عنوان سرمربی تا پایان فصل حضور دارند و تیم را هدایت می‌کند. ما تا پایان فصل برای اعاده حیثیت با قدرت ادامه می‌دهیم. بعد از آن هم برای حضور در لیگ دسته اول خداداد عزیزی به عنوان مدیرفنی تیم درباره سرمربی جدید تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها