کد خبر : 1515740 | 18 فروردين 1397 ساعت 14:56 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

نقطه مبهم جدال مشهد؛

در انتظار وضعیت ورزشگاه ثامن در روز قهرمانی

پرسپولیس در مشهد هواداران بسیار زیادی دارد اما باید دید در روزی که پدیده با شکست می تواند به منطقه سقوط برود، مشهدی ها کدام تیم را ترجیح می دهند.

در انتظار وضعیت ورزشگاه ثامن در روز قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، شکست پرسپولیس مقابل سایپا اگر چه تلخی های بسیاری برای طرفداران سرخپوش داشت، اما هواداران خراسانیِ این تیم را تا حدی خوشحال کرد چرا که فرصت تماشای بازی قهرمانی تیمشان از نزدیک برایشان فراهم شده بود.

 

پرسپولیس برای قهرمانی تنها یه یک امتیاز احتیاج دارد و هیچ بعید نیست این تک امتیاز امروز در مشهد به دست بیاید.

 

سرخ ها همواره در مشهد هواداران بسیار زیادی دارند و اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه ثامن، دوستداران این تیم هستند. این موضوع تا جایی پیش رفته که در بازی سیاه جامگان و پرسپولیس، سرمربی و مدیرعامل تیم میزبان از جو ورزشگاه گلایه کردند و مشخصا از مشهدی ها دلخور بودند.

 

اما حالا پدیده وضعیت متفاوتی دارد. آن ها پس از کسر شش امتیاز در بحرانی عمیق فرو رفتند و حالا در پایین جدول دست و پا می زنند. نماینده خراسان، تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد و یعنی با این روند، تا روز آخر امکان سقوط وجود خواهد داشت.

 

اکنون در این شرایط و در حالی که دیگر تیم مشهدی به دسته یک سقوط کرده، باید دید امروز جو ورزشگاه ثامن به نفع کدام تیم خواهد بود. آیا مشهدی ها برای تماشای بازی قهرمانی تیم محبوبشان پرسپولیس به ورزشگاه می آیند یا طرف تیم شهرشان را می گیرند تا از سقوط فرار کند؟

دیدگاه‌ها